Kudos til santa maria som sender meg plaster på såret..
Fikk du nye produkter?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kudos til santa maria som sender meg plaster på såret..
Nei tenkte å se på det men kom aldri så langtNoen som følger med på jakten på kjærligheten?jeg må bare jeg
litt bonde romlemantik
![]()
Blir ingen egentid i kveld nei. Skiftet så vidt litt stilling og ser va mini våken og hylgråt stakkar. Skikkelig mammandalt. Og syk og tenner på gang i tillegg
Krysser fingre for dereTrøtt og utslitt gutt som sovnet. Satser på at han får en god natts søvn i natt etter en natt med dårlig søvn og ikke helt i form idag
![]()
Uff da. God bedringBlir ingen egentid i kveld nei. Skiftet så vidt litt stilling og ser va mini våken og hylgråt stakkar. Skikkelig mammandalt. Og syk og tenner på gang i tillegg
Ubeskrivelig følelse å låse opp døra og kjenne lukta av grønnsåpe![]()
Klagde du til leverandøren?Kudos til santa maria som sender meg plaster på såret..
Hvem er det du kjenner?Uff, neiklarer ikke se kjentfolk på tv
![]()
Da håper vi han er frisk og rask i morgenHåper også det. Han hadde en powernap i 4- halv 5 tiden
. Nå sovnet han for natten for ikke så lenge siden
![]()
Haha nei blir bare skuffaDe andre burgerene ser ikke ut som på bildene uansett![]()
![]()
Må vel innrømme at jeg ikke har sett alt for masse på den. Bare fordi ikke ser så enkel ut![]()
Står de skal sende meg noeFikk du nye produkter?
Haha...forundrer meg ikkeJa vært fin dag...men litt for mye som har skjedd. Fikk kjeft av jm.i dag fordi jeg er for aktiv![]()
Haha nei blir bare skuffa
Ja sendte de mailKlagde du til leverandøren?
Greit å ha en på handa,med klokke og liksom...finnes jo mang fine som ikke ser ut som sportsklokker ogsåJa, er jo greit å ha en utenom og
Jeg har bare på tlf...mista den andre, og har bare ikke gidda å kjøpe ny enda![]()
Betaler 1500,- i månedenHaha!sånn å forstå ja
er jo greit det også
hva koster det egentlig?
Ja ikke lett å være liten alltidHuffdamye på ein gang, stakkar...
Svart kaffeHva slags kaffe lager dere da?