Julegave

BMC

Februar 14's Miss Skravle
Tilgangsansvarlig
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
♡Junigull 2016♡
Hva ønsker DU deg til jul?

Skalviseeeee.... Garasjeport, ny sjenk på stua, maleri over sofaen, masse nye klær (alle er enten for små/store eller med hull i), bilderammer (forskjellige størrelser og typer), gavekort til å fremkalle stort lerret, reisegavekort. Tja det meste ganske stort og dyrt :p

• Liker
Reactions: BMC
Et sted å bo! Men det blir nok for heftig for julenissen å pakke ned i gavesekken :P

Ellers ønsker jeg meg litt forskjellig interiør til stua, blant annet kahler omaggio stor vase med sølvstriper. Treningsklær, ny bakebolle med håndtak, takke, nye gryter og gavekort :) kommer sikkert på mer etterhvert :D også glemmer jeg alt igjen så fort noen ber meg skrive ønskeliste :P

• Liker
Et sted å bo! Men det blir nok for heftig for julenissen å pakke ned i gavesekken :P

Ellers ønsker jeg meg litt forskjellig interiør til stua, blant annet kahler omaggio stor vase med sølvstriper. Treningsklær, ny bakebolle med håndtak, takke, nye gryter og gavekort :) kommer sikkert på mer etterhvert :D også glemmer jeg alt igjen så fort noen ber meg skrive ønskeliste :P
Nå har du det i alle fall her (noe av det) :D

I år har jeg faktisk ingen ønsker :) føler ikke at jeg mangler så mye akkurat nå egentlig, klær foretrekker jeg å kjøpe selv. Om jeg må nevne noe så kanskje noen nye kjøkkenglass :p

• Liker
En jobb haha neida ønsker meg en fotballtur til old traffold :p eller nye klær :D

• Liker
Tur til London eller New York og gå å se musikal :-D <3 er lov å drømme ;-)

• Liker
I år tror jeg rett og slett at jeg ikke skal ønske meg noe til jul.. Når jeg ser på nyhetene om disse flyktningene som har reist i fra alt de eier og nå ikke har noe så byr det meg faktisk litt i mot at jeg skal sitte å vri hodet for å komme på noe å ønske meg til jul! Jeg har alt jeg trenger og såå mye mer. Om jeg skal ønske meg noe så får det bli penger så kan jeg gi det til en hjelpeorganisasjon.

Jeg er litt som amliv88.
Om noe ønsker jeg meg at ting mtp jobb til mannen faller på plass, for økonomisk sikkerhet. Utenom det har vi virkelig alt vi trenger :-)

Jeg aner ikke, har alt som jeg vet at jeg har bruk for. Må jo være noe til det nye familiemedlemmet eventuelt. En ny (gjerne brukt) sprinkelseng f.eks.
Eller hjelp til oppussing nå som vi forhåpentligvis skal i gang med å bygge på huset.

Har ingen spesielle ønsker. Har sagt jeg heller ønsker meg opplevelser eller at vi finner på ting sammen..

Ny kjøkkenbenk og nytt kjøkkengulv. Skal legge gummifliser. Like greit å få tilskudd til det, i stedet for en masse ting.

Gavekort hos Nøstebarn. Er flere ting der som jeg har lyst på, bl.a. ullfleecepledd.

Royal copenhagen
Claresnonic mia2
Treningstøy
Hellstrøm rødvinsglass
Garn (hvit easy 7 nøster, pudder rosa suri, mini alpakka rust)
Klompelompe strikkebok
Regnjakke fra Sutterberg
Day bluse
Day skjerf
Swims Dora støvler
Kjole
Fondation

Penger til montanahylle / bryllup

Back
Topp