Oh yes.. det var mye jobb og slit siden hun ikke skjønte hva som var lov og ikke...Det må ha vært stress!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oh yes.. det var mye jobb og slit siden hun ikke skjønte hva som var lov og ikke...Det må ha vært stress!
Hvordan gikk det i natt?Mannen går tidlig fra jobb i morgen uten å nølenå har han dårlig samvittighet for hva han sa i går
jeg sa at han måtte gå før og han spurte hvorfor svarte han. Da skulle han si fra i lunsjen idag om å gå tidlig i morgen pga sykt barn
OG oldeforeldrene tide stille når jeg ringte de
en mor har alltid rett ang sitt eller sine barn
![]()
Surfer på ebayBle litt stille her nå, hva driver dere på med?
Jeg har begynt å skrive på kveldens blogg innlegg, og sitter og nyter av lille U sover.
Ble litt stille her nå, hva driver dere på med?
Jeg har begynt å skrive på kveldens blogg innlegg, og sitter og nyter av lille U sover.
Litt misunneligVar veldig godt![]()
Finner du noe?Surfer på ebay
Samme som tidligere. Sitter I stolen under varmeteppe og ser tv..Ble litt stille her nå, hva driver dere på med?
Ble litt stille her nå, hva driver dere på med?
Så koseligDet er det
Ja, idag skal vi på barseltreff
Du da?
Skjønner jeg godt. Blir fort mye knall og fallOh yes.. det var mye jobb og slit siden hun ikke skjønte hva som var lov og ikke...
Tror hun må servert et skikkelig fiskemåltidHun er bare veldig rar
Jeg løper etter snuppa som har blitt litt for rask og krrativ de siste dagene. Må få gjort noe husarbeid snartBle litt stille her nå, hva driver dere på med?
Så koselig
Jeg skal spise lunsj med ei venninne og på middag hos foreldrene mine![]()
Hva ser du på?Samme som tidligere. Sitter I stolen under varmeteppe og ser tv..
Ja, heldigvis ble det bedre og bedre daSkjønner jeg godt. Blir fort mye knall og fall
Det var det enda godt at du klarte noe så enkeltJobber da tross alt med etterretning![]()
Akkurat nå: ingenting. Pause-bildene på appletv boksen. HahaHva ser du på?
Nettopp tatt opp chili con carne fra fryseren,blir det til middag idag..Ble litt stille her nå, hva driver dere på med?
De er ikke så værst deAkkurat nå: ingenting. Pause-bildene på appletv boksen. Haha