Tvillinger?

Parmadilien

April 2013's alvemamma ♥♥♥
VIP
Er det noen som har fått/er gravide med tvillinger, som ikke fant det ut før på OUL...?

Hører liksom bare om de med Tvillinger som finer det ut på tidlig UL, aldri noen som får ''sjokket'' på OUL..?

Jordmor så ikke på magen min da jeg var til førstegagstimen min, men jeg er stor allerede, og har ekstremt mye mer symptomer enn med lillemor. Hører hjertelyd flere steder meg doppler osv... Jeg begynner å ''frykte'' to inni der, men igjen, ''alle'' finner liksom ut det før..?

Mener det var i alle fall ei inne på min termingruppe som ikke fant det ut før OUL. Men nå er det vel mer og mer vanlig med tidlig ul, så da er det vel flere som oppdager det tidlig også. Jeg hadde ikke funnet det ut før oul om jeg hadde bært tvillinger, var ikke på tidlig ul og første time hos jordmor er i uke 24 her.

Mener det var i alle fall ei inne på min termingruppe som ikke fant det ut før OUL. Men nå er det vel mer og mer vanlig med tidlig ul, så da er det vel flere som oppdager det tidlig også. Jeg hadde ikke funnet det ut før oul om jeg hadde bært tvillinger, var ikke på tidlig ul og første time hos jordmor er i uke 24 her.
Ja, har inntrykk av det jeg og, at ''alle'' er på tidlig UL... Har ikke helt sett vitsen med det, da ingenting skulle tilsi at noe er galt.. Så får bare smøre meg med tålmodighet, selv om jeg fyller av litt mer angst for tanken hver dag O.o

Ja, har inntrykk av det jeg og, at ''alle'' er på tidlig UL... Har ikke helt sett vitsen med det, da ingenting skulle tilsi at noe er galt.. Så får bare smøre meg med tålmodighet, selv om jeg fyller av litt mer angst for tanken hver dag O.o
Ja, er vel bare å vente :) lenge igjen til oul? Lykke til når den tid kommer!

• Liker
Reactions: BMC
Vi fant det ikke ut før OUL. :D vi hadde det på følelsen både jeg og sambo, men det var alikavel et sjokk å få det bekrefta. :)

Vi fant det ikke ut før OUL. :D vi hadde det på følelsen både jeg og sambo, men det var alikavel et sjokk å få det bekrefta. :)
Da hadde jeg rett da i at det var en fra min termingruppe hehe :)

Jeg hadde ikke funnet det ut før oul... Men tenker så koselig om det blir to en gang:)

Jeg hadde ikke funnet det ut før oul... Men tenker så koselig om det blir to en gang:)
Jeg har litt panikk for det jeg da.. Hehe, hvordan klarer supermammaene med tvillinger det..!?!?!? O.o

Har ei jente fra før.. Men er tvillinger på begge sider :-O
Stor sjangse da med andre ord ;)
Var stor sjangse her også,å hadde en stor følelse på at det ble 2 på meg å denne gangen...men var bare 1 inni der ;)

Stor sjangse da med andre ord ;)
Var stor sjangse her også,å hadde en stor følelse på at det ble 2 på meg å denne gangen...men var bare 1 inni der ;)
Satser på det are er en inni der jeg og tror jeg. :-P

Back
Topp