HahahHjelm, mener du ja?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
HahahHjelm, mener du ja?![]()
Rart vi er så trege?!Meg i et nøtteskalli januar tenker jeg at en skulle bare handler gaver på salget så var man ferdig. Kjempelur ide, men gjennomfører altså plutselig er året nesten omme
![]()
Her var jeg våken hver time fra han sovnet 19.30 igår kveld til kl 4.. Da våknet han og skulle opp og ha kos. Nyttet ikke å amme han i søvn som pleier å funke på natten.. Jeg var ikke enig i at det var på tide å stå opp. Sov til ca 6.45 igjenSå deilig da.
Lille U fant ut at han skulle prøve å stå opp kl 02:30 i natt han...
Det var jeg ikke enig i
Hvilken sesong er du på?Sitter under varmeteppet og ser Orange is the New black. Håper på å få varmen i meg snart og formen tilbake!
Han er snart 6 måneder.Oi det var tidlig
Hvor gammel er lille U![]()
Joda, siste episode nå da, så da får jeg finne noe annet etterpåGod bedring! Men du har iallefall noe gøy å se på![]()
Kjenner til den. Måtte skru av hele ordforslagsgreia. Umulig å bruke den til vanlig, spesielt når jeg skriver på dialektHahahja, autocorrekt et morsomt noen ganger
![]()
Sesong 3, den sisteHvilken sesong er du på?
Masse god bedring![]()
Pløya gjennom hele siste sesongen på to dagerJoda, siste episode nå da, så da får jeg finne noe annet etterpåblir vel sittende her i dag. Skulle så gjerne ha strikket litt men kroppen verker sånn
![]()
Det skal være sikkertRedder hverdagen etter tøffe netter![]()
Så deilig da.
Lille U fant ut at han skulle prøve å stå opp kl 02:30 i natt han...
Det var jeg ikke enig i
Kjenner til det, nettopp hatt 2,5 uker med forkjølelse og nattevåk på mini. I natt sov han hele natta![]()
Nei det skjønner jeg veldig godt !Lille U sover
Kjøkkenet er ryddet og vasket.
Og jeg begynner å bli ganske sulten.
Det er egentlig ganske dumt..
Er alt for tidlig for lunsj enda, og jeg må være streng ved tane på at jeg prøver å slanke meg litt,..
.....
....
...
..
.
Nei, vent nå litt her...
Jeg gikk da ikke ut på kjøkkenet for å rydde det.
Frokost, det har jeg jo helt glemt av.
Fy skamme seg.
Skal jeg hjelpe deg?!Jeg stresser. Oktober topp 100 er ikke fiks ferdig enda...
Det skal være sikkert
Kan ikke si jeg gleder meg til våken-netter igjen.....
Stakkars deg vennenEr visst det...![]()
HahaLille U sover
Kjøkkenet er ryddet og vasket.
Og jeg begynner å bli ganske sulten.
Det er egentlig ganske dumt..
Er alt for tidlig for lunsj enda, og jeg må være streng ved tane på at jeg prøver å slanke meg litt,..
.....
....
...
..
.
Nei, vent nå litt her...
Jeg gikk da ikke ut på kjøkkenet for å rydde det.
Frokost, det har jeg jo helt glemt av.
Fy skamme seg.
Rart vi er så trege?!skjerpings!
HeheKjenner til den. Måtte skru av hele ordforslagsgreia. Umulig å bruke den til vanlig, spesielt når jeg skriver på dialekt![]()
He he ja er vel i grunn detFørste steg er innrømmelse