Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Usikker... Mulig jeg kjøper 25... Eller 24. Kommer an på skoenTakk for tips!trenger både vintersko og sherrox vi også. Men hvordan gjør dere det med størrelse? De kan vel vokse utavd de før de trenger de?
Har sett viking sko der ja.Selger skoringen viking? Takk for tips forresten!
Er det jeg synes er så vanskelig.. De vokser jo veldig forskjell. Kan være de plutselig stopper opp i noen mnd også..Dere som skal ha vintersko og sherrox, skal dere ha samme strl i begge to?
Var og prøvde litt i stad, hun bruker 22 nå og tror jeg fant ut at 24 kom til å passe om noen mnd.. Men burde jeg ta vinterstølvlene i 24 og sherrox i samme strl eller en større kanskje?
Selger skoringen viking? Takk for tips forresten!
De viser i alle fall bilder av forskjellige vikingsko i reklamen på tv, så regner med de er på tilbud de også.Det tror jeg de gjør... Regner med det skoringen sitt egent merke du får 2 for 1 på... Tror det heter skofus?
De viser i alle fall bilder av forskjellige vikingsko i reklamen på tv, så regner med de er på tilbud de også.
Vil tro det er utvalgte modeller, men at de som vises i reklamen er blant de utvalgteSå braI fjord hadde de kun sitt egent merke mener jeg? Husker hvertfall jeg ble skuffet, fordi jeg trodde man kunne velge av alle skoene de hadde..
Vil tro det er utvalgte modeller, men at de som vises i reklamen er blant de utvalgtealdri vært på dette salget før, så har ingen erfaring med det. Håper vi finner noe i alle fall, er svindyrt med sko
![]()