Jeg skal snart ha litt mer liv så.Må snart gi tapt her også![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg skal snart ha litt mer liv så.Må snart gi tapt her også![]()
Opptak er gullverdtLurt! Det er ikke mange tv-serier keg ser på, fordi jeg synes det er så vanskelig å få sett på til samme tid hver uke. Men akkurat 71 passer jeg på å få med meg. Har ikke opptaker![]()
Da hadde jeg helt klart gått for safariOkeijeg liker egentlig ikke oreo så veldig godt
![]()
Det er godt
Jupp de vant
Har akkurat satt på en serie herJeg skal snart ha litt mer liv så.
Å sveler er godtHar en pakke med toro sveler her. Nesten like bra. Kanskje jeg får hive meg i stekinga
Så gøy![]()
Hva med digestive?sånn som tradisjonell ostekake?Da hadde jeg helt klart gått for safari![]()
Skal til to venninnwr jeg å gi blomsterHar akkurat satt på en serie her![]()
Hva slags dessert? Og hva slags serie?Funnet sofaen her også, lagd dessert, fyr i peisen og en serie. Ikke så verst vil jeg påstå![]()
Har time 11:00 i morgen, men får se hvordan hun soverÅåh, lille :/ vurdert legevakten eller går det bra å vente til imorgen?
En bursdagsgave, en julegave og vanlig UkeshandlingHva har dere shoppet?
Takk sier jeg for han
Ja det er vel helt normal høflighet det![]()
Og så er det noe med å ikke gå fra matbordet før alle har spist!Samme her. Ofte sitter jeg en stund å venter på samboer skal komme før jeg begynner å spise. Han bare ser på meg, flirer og skjønner ikke at jeg gidder å vente når det bare er vi to![]()
Aldri prøvd, men det passer nok det ogsåHva med digestive?sånn som tradisjonell ostekake?
Det hørtes koselig utSkal til to venninnwr jeg å gi blomster
Rennende ostekake og game of thronesHva slags dessert? Og hva slags serie?![]()
Fått shoppet litt daEn bursdagsgave, en julegave og vanlig Ukeshandlingminien bestilte burger king.
Tja gir det pga tøffe tiderDet hørtes koselig ut![]()
Sveler er nydeligÅ sveler er godt