Har noen målt HCG nivå i blodet?

Tok blodprøver på privat legesenter i Oslo for å sjekke hcg. Er 5+6 i dag.

På 5+2: 980

På 5+4: 2600

Dette var fine nivået, og embryoet vokste fint:)

Veldig hyggelig gynekolog som både sa gratulerer og lykke til!

Har desverre erfaring med at gynekologer og jordmødre er noe mer "følsomme" og imøtekommende enn leger. Men her kan man selvsagt ikke generalisere ...:)
Jeg skjønner ikke helt disse hcg målingene. Jeg var 1900 på 5+2 og 3900 på 5+4. Jeg fikk da beskjed at det var normalt så tidlig i svangerskapet. Produserer man forskjellige mengder? Eller kan jeg være lengre på vei? Forvirra;)

Jeg skjønner ikke helt disse hcg målingene. Jeg var 1900 på 5+2 og 3900 på 5+4. Jeg fikk da beskjed at det var normalt så tidlig i svangerskapet. Produserer man forskjellige mengder? Eller kan jeg være lengre på vei? Forvirra;)

Det er veldig forskjellig hvor mye hcg man produserer ja, derfor er det umulig å si hvor langt man er på vei ut fra hcg-nivået. Men du hadde jo en fin stigning da :)

Det er veldig forskjellig hvor mye hcg man produserer ja, derfor er det umulig å si hvor langt man er på vei ut fra hcg-nivået. Men du hadde jo en fin stigning da :)
Ja var der pga blødning. Men forstod det skulle være fin stigning. Men syns bare jeg hører så mye forskjellige tall at man blir helt forvirra. ;) Er i dag 9+2 og bestilt første ul til neste uke. Må få bekreftet at det faktisk er noe der inne:)

Ja var der pga blødning. Men forstod det skulle være fin stigning. Men syns bare jeg hører så mye forskjellige tall at man blir helt forvirra. ;) Er i dag 9+2 og bestilt første ul til neste uke. Må få bekreftet at det faktisk er noe der inne:)
Sniker fra April btw;)

HCG skal ca doble seg 48 til 72 timer, så lenge det gjør det er det også normal utvikling :happy: hvor mye HCG det er veldig individuelt :joyful:

;) fort gjort. Leser ofte bare på tidslinjen å da glemmer jeg litt hvor jeg skriver.

Har hendt jeg også glemmer meg og snikskriver litt, men man blir nok ikke arrestert for det. :D

Målte mitt nivå forige onsdag, og hadde da 48500. Legen sa dette var høyt, men positivt! Aner enda ikke hvor langt jeg er på vei egentlig. :-D Skal på tidlig ul på onsdag, så det blir spennende! :-)

Back
Topp