Godt å høreHar ikke skrudd opp noe enda i alle fall![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Godt å høreHar ikke skrudd opp noe enda i alle fall![]()
Det er kjektOm sinnasnekkern går,blir det kveldens tv underholdning![]()
Farmen er kulti fjor var det jo så mye drama!
elsker dram og intriger
![]()
Er det jakten på kjærligheten i kveld?
TakkSå kjedelig da:/
God bedring![]()
Håper han kommer snart da. Hva skal dere spise?Venter på at mannen skal bli ferdig med å legge snuppa sånn at vi kan spise.
Har alltid lært å vente med å spise til alle har satt seg ved bordet. Er liksom innebygd del av hjernen min![]()
Jeg og! Får lyst på hus og oppussingDet er kjektblir alltid så inspirert
![]()
Får håpe de er sent ute med å få tenner daDet tror jeg er det eneste jeg gruer meg til jeg får barn igjen...uff,den bitingen![]()
Det er jo fryktelig koselig å spise sammenVenter på at mannen skal bli ferdig med å legge snuppa sånn at vi kan spise.
Har alltid lært å vente med å spise til alle har satt seg ved bordet. Er liksom innebygd del av hjernen min![]()
Må vel gjøre det snart daGodt å hørehaha
Blir vell nysgjerrigere np tenker jegIkke værstjeg er nyskjerrig av meg, så sjekker den selv når jeg ikke er på den
![]()
Merker at sommeren er forbi jaMåtte fyre her i kveld, skikkelig høstvær ute![]()
Gleder meg til farmenMye som starter nå ..elsker TV og høstenFarmen begynner jo snart også
![]()
Ja, det er ikke noen tvilMerker at sommeren er forbi ja![]()
Det skal jeg ogFarmen skal definitivt følges med på!![]()
Å, guuu... Det hadde jeg ikke klart å sett på så selv om jeg hadde hatt tv.. Er jo kjentfolk medhaha
De 7 kg ligger sikkert på helt andre plasser enn vanligHmm..Kanskje ikkemen har enda 7kg igjen til jeg er der jeg var ifjor
![]()
Håper han kommer snart da. Hva skal dere spise?
Det er jo fryktelig koselig å spise sammen![]()
Ikke santHaha...ja da hadde vi hatt det fint![]()
Kos deg på turJa, veldig!blir trilletur imorgen og
![]()