Vi tar alle kg vi fårHurra! Det er bra![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi tar alle kg vi fårHurra! Det er bra![]()
God morgen. Hva skal folk idag da?
God morgen alle sammen
Planer for dagen?
Blir trilletur her ogsåMorn! Idag skal vi kose oss hjemme og kanskje trille tur. Enn dere?
Han spiser drikke yougurtNei min synes heller ikke de var gode .. Min spiste ikke smør på skiva heller
Hva med drikkeyougurt?
Hvir gammel er han og hva veier han?
Blir trilletur her også. Nettopp fått i oss litt frokost
![]()
God morgenGod morgen.
Må komme meg gjennom morgenen og på jobb nå, så kan vi skravles når jeg kommer hjem. Ha en fin dag
Her sitter han og gliser og har lyst til å komme opp i armene mine:-DSamme her. Lillesnuop ligger å ser på meg å sutter fornøyd på smokken. Frokost nettopp på begge![]()
Her sitter han og gliser og har lyst til å komme opp i armene mine:-D
Å...så hjerteskjærendeHan blir 9 i år, og har hatt litt problemer med erting og mobbing før, så han gikk rett i kjelleren etter han kom hjem fra lekeplassen..![]()
Du lærer himla fort synes jegHar lært det nå![]()
God morgen KenguGod morgen alle sammen
Planer for dagen?
God morgen.
Må komme meg gjennom morgenen og på jobb nå, så kan vi skravles når jeg kommer hjem. Ha en fin dag
God morgenGod morgen. Hva skal folk idag da?
Er han så liten og tynn da?følger han sin egen kurve?Han spiser drikke yougurthan er 4 år, 103 høy og veier 16 kg. Han var rett over 4 ved fødsel og 54 cm
Se der ,du rakk å skravle på jobb også. Hva sa jeg?God morgen Kengu
Jeg er på jobb og skal være her mange timer til
Du da?
Da får du la den rase fra segItaliensk mynde
Skal straks ute for å få springe fra seg litt..utrolig for energi det kan være på dealt fra å å ligge å døse på sofaen en hel dag til å ikke sitte i ro 1 sek
![]()
Jeg har gitt opp å late som det, jegHe hemå jo late som jeg har et liv utenfor forumet og
![]()