Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgen.
Må komme meg gjennom morgenen og på jobb nå, så kan vi skravles når jeg kommer hjem. Ha en fin dag
Takk for hjelpaKan holde henne opptatt imens![]()
Pauser er ikke lov!Munndiarehadde en liten pause og datt helt av lasset
Bruker kun mobilHva skriver dere på ? Mobil, pc eller nettbrett?
Det var dårlige greierNei sorry![]()
Det får man vel kjøpt overaltJa..syns jeg ogbåde det og lengre trilleturer
Må få tak i strikk bare..
Skikkelig flink til å skravleFlinke deg![]()
Han blir 9 i år, og har hatt litt problemer med erting og mobbing før, så han gikk rett i kjelleren etter han kom hjem fra lekeplassen..Hæ, for noen ungdom! De må ha seriøse problemer. Hvor gammel er din eldste da?
I alle dager da. Så kjiptVi har storkost oss!Var ved et vann på aktivitetsdag i går. Stas for liten og stor! Kom hjem til nesten ferdig middag og svigermorbesøk
Fikk en litt dum avslutning da min eldste, søsteren og bonusen var på lekeplassen og noen tenåringer kom og dyttet dem og kalte de stygge ting.
God morgen! Ha en fin dag på jobb!God morgen.
Må komme meg gjennom morgenen og på jobb nå, så kan vi skravles når jeg kommer hjem. Ha en fin dag
God morgen! Skal levere snuppa i barnehagen etter hvert... Så er det svangerskapskontroll hos legen. Og så må jeg avgårde til jobb.God morgen alle sammen
Planer for dagen?
Håper du får en fin dag på jobbGod morgen.
Lykke til på kontrollGod morgen! Skal levere snuppa i barnehagen etter hvert... Så er det svangerskapskontroll hos legen. Og så må jeg avgårde til jobb.
Digger det nye bildet ditt forrestenselv om jeg savner det gamle
![]()
GrattisWow hadde skravletb228 innlegg siden forrige oppdatering!
1.plassen er min igjen
![]()
God morgenGod morgen.
God morgenGod morgen! Skal levere snuppa i barnehagen etter hvert... Så er det svangerskapskontroll hos legen. Og så må jeg avgårde til jobb.
Digger det nye bildet ditt forrestenselv om jeg savner det gamle
![]()