Jubeltråd!! :D

Det er veldig koselig :) Så blir det OUL til fredag :) Er ganske spent på hvem som gjemmer seg her :) Det er spennende med tvillinger, kjenner ingen som har det.

Åh så spennende! jeg kan nesten ikke vente til neste torsdag for UL!!! Ser det ut som det er en eller toeggede? Her tyder det på at det er toeggede, to av alt. Så fullt mulig d er av av hver der inne :)
Vi kjenner heller ingen med tvillinger, super spennende! :) hvor i landet bor dere?
 
Det sa de ingen ting om. Var på tidlig ul i uke 6. Var egentlig en abort time..
Fikk ikke vite noe om dem før jeg hadde tatt et valg. Da fikk jeg bilde og ble fortalt at jeg ventet tvillinger. Så blir spennende å se til fredag. Om det er enegget eller toegget. Jeg bor i Oslo. :)
 
Kan endelig juble, da vi har fått bekreftet mine mistanker på ultralyd. Vi har virkelig klart det (nesten) umulige, og lagd ikke bare en, men TO friske små krabater. Helt uvirkelig :-D
Gud, så spennende! Gratulerer så masse med hele to mirakler :)
 
Kan endelig juble, da vi har fått bekreftet mine mistanker på ultralyd. Vi har virkelig klart det (nesten) umulige, og lagd ikke bare en, men TO friske små krabater. Helt uvirkelig :-D
Herlighet, dobbel lykke! Gratulerer så mye!
 
Så gøy! ♡ Hvorfor hadde du mistanker? :)

Hvorfor kan du godt spørre om :p jeg har bare hatt en sterk følelse hele tiden, men prøvde å si til meg selv at det var nok bare jeg som hadde fått det for meg. Visste til og med hvor de lå uten å ha kjent bevegelser :)
 
Hvorfor kan du godt spørre om :p jeg har bare hatt en sterk følelse hele tiden, men prøvde å si til meg selv at det var nok bare jeg som hadde fått det for meg. Visste til og med hvor de lå uten å ha kjent bevegelser :)
Oi, det er stilig da!! :) Så merkelig at man kan gå og føle sånne ting! :)
 
Oi, det er stilig da!! :) Så merkelig at man kan gå og føle sånne ting! :)
Tanta mi også visste "helt sikkert" at det var tvillinger. På oul hadde jordmor blitt litt stille i det hun la den tingen mot magen hennes og tanta mi sa "det er to ikke sant?" Jordmor hadde blitt helt forfjamset og spurt om hun hadde sett det på skjermen. Tante svarte at "nei, jeg har vært sikker på tvillinger siden helt tidlig i svangerskapet, hadde blitt grådig skuffet om det bare var én!" Så ja, tror på at man kan virkelig kjenne det på seg :)
 
Over gjennomsnittet fornøyd med å endelig være ferdig på jobb! Senga er så mye bedre når man har jobbet 12 timer, fornøyd med å se 22 timer unnagjort på timelista bare for denne helgen, blir penger av sånt!:) så god mandag til alle dere og god natt til meg selv!:)
 
Back
Topp