Skravletråd september

Litt lettere når man har et mål:)
Ja ! Er veldig motivert for å få det til. Men tidligere når jeg har handlet inn så har vi plutselig noen dager ikke spist middag. Så det er jo veldig frustrerende. Ender opp med å kaste mye mat.

Ja ! Er veldig motivert for å få det til. Men tidligere når jeg har handlet inn så har vi plutselig noen dager ikke spist middag. Så det er jo veldig frustrerende. Ender opp med å kaste mye mat.
Da må du legge inn noen "ta opp fra frysen" måltider:)

Jeg har ikke glemt dere, men det går litt fort her inne når jeg strikker samtidig, så da er det enklere å følge med i en tråd med mindre fart, og kombiner det med at Lykkeliten skravler i felles 2016, så havna jeg der.

Tenk, det er en stund siden Lykkeliten startet felles 2014 for at vi to skulle ha en plass å skravle sammen, og så har vi skravlet oss gjennom hele den og deler av felles 2015, jeg holdt ut der lenger enn henne. før vi nå er sammen igjen i 2016 og da.... ja da ble jeg der i dag.

Strikketeppet mitt vokser sakte men sikkert, og lista over alt jeg har lyst å strikke etterpå, vokser enda fortere...

Da er lille N ferdig badet og klar for seng :) klippe neglene hennes når hun sover :p

Back
Topp