Progynova spørsmål??

Bubbly

ønsker meg en liten skatt
Jeg fikk Tanta på besøk akkurat nå..

Det står på progynovan at:

"Behandlingen starter 1. blødningsdag, 2 tabletter morgen og 1 tablett kveld".

Klokka er 15.30. Spørsmålet er da:

Skal jeg ta 2 tabletter nå og 1 i kveld?
Eller skal jeg droppe "morgentablettene" i dag og starte på kveldstabletten senere?

Svarte deg i septembertråden :-)

Så det nå :) takk for svAr!

Man blir jo så usikker når det er noe man aldri har gjort før..
Man blir det. Er jo så mye nytt og mange nye medisiner man skal forholde seg til. Jeg har heldigvis ikke hatt noen særlige bivirkninger på Progynova. Eneste er at jeg har vært litt trøttere på kveldstid :-)

Man blir det. Er jo så mye nytt og mange nye medisiner man skal forholde seg til. Jeg har heldigvis ikke hatt noen særlige bivirkninger på Progynova. Eneste er at jeg har vært litt trøttere på kveldstid :-)
Jeg fikk ikke så mye bivirkninger på medisinene for ferskforsøk, så håper jeg slipper med progynova også ;) Trøtt på kvelden er jeg alltid uansett, hehe!

Jeg startet progynova 2. blødningsdag.. Så det er kanskje ikke SÅ nøye da..? Ikke vet jeg, men.. Tar for øvrig en morgen, en midt på dag og en kveld..

Jeg startet progynova 2. blødningsdag.. Så det er kanskje ikke SÅ nøye da..? Ikke vet jeg, men.. Tar for øvrig en morgen, en midt på dag og en kveld..
Rart vi får så forskjellige beskjeder... Men det må jo bety at det ikke er kjempenøye da.
Jeg fikk beskjed fra første blødningsdag - 2 morgen og 1 kveld.

Back
Topp