Kreative hobbyer..?

Scrapper her også, både fotoalbum, layout, project life og kort.. ☺ Har laget dette kortet som skal leveres idag☺
Så fint!!! <3 <3 <3 Jeg har to guttekort jeg må lage i dag mens lillemor sover, for skal i bursdag og trodde jeg hadde kort ferdig.. Men men. Sånn er det.. :-P Hihi

Så fint!!! <3 <3 <3 Jeg har to guttekort jeg må lage i dag mens lillemor sover, for skal i bursdag og trodde jeg hadde kort ferdig.. Men men. Sånn er det.. :-P Hihi
Tusen takk! ☺ Skal bli gøy å overlevere det etterpå ☺ Masse lykke til med dine to kort som må lages i dag! ☺

Tusen takk! ☺ Skal bli gøy å overlevere det etterpå ☺ Masse lykke til med dine to kort som må lages i dag! ☺
Alltid gøy å levere det man har laget :D :D :D

Det er det! ☺ og spesielt i fine anledninger som konfirmasjon, dåp og bryllup! ☺
Ja, ikke sant, da er det ekstra moro!!! :D
Savner den tiden da jeg hadde tid og ork til å sitte med det mange dager på rad, hver kvel og bare kose meg.. Lage opp masse fine ting, både kort og gaver.. Pleier å lage julegaver, men det er likosm vanskeligere og vanskeligere å få tid til det hvert år... :-/

Ja, ikke sant, da er det ekstra moro!!! :D
Savner den tiden da jeg hadde tid og ork til å sitte med det mange dager på rad, hver kvel og bare kose meg.. Lage opp masse fine ting, både kort og gaver.. Pleier å lage julegaver, men det er likosm vanskeligere og vanskeligere å få tid til det hvert år... :-/
Ja det er jo en tidkrevende hobby så det tar masse tid.. men er kos når man har tid og ork til å holde på! ☺ Å lage julegaver skjønner jeg at du dropper etterhvert..

Jeg har tatt opp strikking etter 10 år (!) :) starter enkelt med babyteppe i deilig baby ull :) ellers synger jeg i bryllup og maler (kan ikke male oljemaling nå i graviditeten da men)... ImageUploadedByBV Forum1441537296.555028.jpgakkurat ferdig med et bilde (1.60 langt- ser mye mindre ut på bildet ;) ) til bestevenninne min som har kjøpt leilighet - av Shanghai som hun har bodd i før :) ImageUploadedByBV Forum1441537404.172347.jpg Akkurat nå øver jeg på en sang en venninne har skrevet til sin mann - som jeg skal synge til han fra henne under vielsen i kirken i oktober... Føler nesten mer press når det er egenkomponert av hun, men tror det blir fint :)

Jeg har tatt opp strikking etter 10 år (!) :) starter enkelt med babyteppe i deilig baby ull :) ellers synger jeg i bryllup og maler (kan ikke male oljemaling nå i graviditeten da men)... Vis vedlegget 134569akkurat ferdig med et bilde (1.60 langt- ser mye mindre ut på bildet ;) ) til bestevenninne min som har kjøpt leilighet - av Shanghai som hun har bodd i før :) Vis vedlegget 134570 Akkurat nå øver jeg på en sang en venninne har skrevet til sin mann - som jeg skal synge til han fra henne under vielsen i kirken i oktober... Føler nesten mer press når det er egenkomponert av hun, men tror det blir fint :)

For et lekkert maleri!!

Jeg har tatt opp strikking etter 10 år (!) :) starter enkelt med babyteppe i deilig baby ull :) ellers synger jeg i bryllup og maler (kan ikke male oljemaling nå i graviditeten da men)... Vis vedlegget 134569akkurat ferdig med et bilde (1.60 langt- ser mye mindre ut på bildet ;) ) til bestevenninne min som har kjøpt leilighet - av Shanghai som hun har bodd i før :) Vis vedlegget 134570 Akkurat nå øver jeg på en sang en venninne har skrevet til sin mann - som jeg skal synge til han fra henne under vielsen i kirken i oktober... Føler nesten mer press når det er egenkomponert av hun, men tror det blir fint :)
Kjempe fint maleri! Du har talent! :)

Back
Topp