Skravletråd september

men the sims var det dårlig med, så må bestille fra nettet :o

Jeg har marshmellows og masse krem på toppen :D ha ha... Det er digg :D

Jeg bruker store... Det de har i butikken her :p

Nei :( :( bare enkelte ting som vekker gamle minner. Det blir for mye for en stakkars gravid sliten og syk kropp :p

Men heldigvis er lillesnupp hos besteforeldrene i natt. Så jeg og mannen skal snart spise middag, før vi nyter en helaften med Playstation. Måtte omtrent børste støv av den :p lenge siden den ble brukt :p
Bra med kjærestekveld:) Sender deg en stor klem♡

Jeg har marshmellows og masse krem på toppen :D ha ha... Det er digg :D

Jeg bruker store... Det de har i butikken her :P

Nei :( :( bare enkelte ting som vekker gamle minner. Det blir for mye for en stakkars gravid sliten og syk kropp :P

Men heldigvis er lillesnupp hos besteforeldrene i natt. Så jeg og mannen skal snart spise middag, før vi nyter en helaften med Playstation. Måtte omtrent børste støv av den :P lenge siden den ble brukt :P
Hva skal dere spille? ;)

Bestemt at i år gir vi ikke dyrere gaver enn 1000 kr :) det er fordi vi vil spare alt vi kan så har vi enda mer egenkapital og penger om vi trenger hjelp med å få en baby. Så slipper vi å stresse med det :) ❤️ får bruke el tester og nå er han like gira som meg :p men ba meg ikke kjøpe for mye på ebay for han kjenner meg så godt at på dårlige perioder gjør det vondt å se det, mens på de bedre gir det håp og motivasjon til å aldri tenke tanken å gi opp igjen ❤️❤️
Lykke til med sparingen:)

Back
Topp