men the sims var det dårlig med, så må bestille fra nettet 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Biff og fløtegratinerte poteterHva skal dere ha til middag i dag? Er så matlei jeg..
Nå ble jeg sulten..Biff og fløtegratinerte poteter![]()
En lang og god enHåpet du fikk en god dupp![]()
Elsker toroHer blir det rett og slett pannekaker med ertersuppenlenge siden vi har hatt det, og toro poser er gull
![]()
Det må vi ha snartLasagne med salat![]()
Bra med kjærestekveldJeg har marshmellows og masse krem på toppenha ha... Det er digg
Jeg bruker store... Det de har i butikken her
Nei![]()
bare enkelte ting som vekker gamle minner. Det blir for mye for en stakkars gravid sliten og syk kropp
Men heldigvis er lillesnupp hos besteforeldrene i natt. Så jeg og mannen skal snart spise middag, før vi nyter en helaften med Playstation. Måtte omtrent børste støv av denlenge siden den ble brukt
![]()
Så fintDa har jeg fått hentet babynestet til lillegull ❤
Flinke mannenMannen skal lagegleder meg
![]()
Jaa!Så fint![]()
Hva skal dere spille?Jeg har marshmellows og masse krem på toppenha ha... Det er digg
![]()
Jeg bruker store... Det de har i butikken her![]()
Nei![]()
bare enkelte ting som vekker gamle minner. Det blir for mye for en stakkars gravid sliten og syk kropp
![]()
Men heldigvis er lillesnupp hos besteforeldrene i natt. Så jeg og mannen skal snart spise middag, før vi nyter en helaften med Playstation. Måtte omtrent børste støv av denlenge siden den ble brukt
![]()
JaFlinke mannen![]()
Låner du han bort?Jahan lager igrunn middag hver dag
der er jeg skikkelig bortskjemt
Ja, det henderLåner du han bort?
HahaMannen ville kjøpe truser til meg idag så er veldig spent på hva han kommer med![]()
![]()
Jaaa, det er det!![]()
Lykke til med sparingenBestemt at i år gir vi ikke dyrere gaver enn 1000 krdet er fordi vi vil spare alt vi kan så har vi enda mer egenkapital og penger om vi trenger hjelp med å få en baby. Så slipper vi å stresse med det
![]()
får bruke el tester og nå er han like gira som meg
men ba meg ikke kjøpe for mye på ebay for han kjenner meg så godt at på dårlige perioder gjør det vondt å se det, mens på de bedre gir det håp og motivasjon til å aldri tenke tanken å gi opp igjen
![]()
Fischer price, monkeybouncer![]()
Aha...ble kanskje litt lite søvn i natt daJoda bare litt trøtt etter å hatt kompis på overnatting