Her tok han på sykehuset men ikke hjemme før han var 6-7 måneder. Pupp og etterhvert tommel var mer populærtYngste min tok første uka. Mens eldste venta til han var nesten 10 mnd!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her tok han på sykehuset men ikke hjemme før han var 6-7 måneder. Pupp og etterhvert tommel var mer populærtYngste min tok første uka. Mens eldste venta til han var nesten 10 mnd!
Glad det er ingen Star wars fans herHer blir visst vår tulle en skikkelig nerd ;p far er gammel star wars fan, så hun slipper inne unna de bodyene![]()
Lurer på om jeg skal ta med frøkna på Karsten og Petra i morgenTenkte å ha med jenta å se den i morgen selv![]()
Lurer vi også på.... Ble jo helt stille her.. Bare vanlig modning...Hvor blir det av den fødinga di da?
Frysedisk pizzaHva skal dere spise?![]()
Glad det er ingen Star wars fans her![]()
Han hadde lavt blodsukker som nyfødt (1.2). Han brukte noen dager på å komme opp på ett nivå hvor legene sa seg fornøyd og at det lå stabilt der (3 eller høyere på minst 3 målinger). Tøft som førstegangs mor som hadde gledet seg til å ha mini på barselhotellet med seg og ta han med ned i restaurant delen og vise han fram til familie.Du vet du har vært lenge på sykehus når det begynner å føles som hjemme![]()
9 dager? Var det noe galt, om jeg kan spørre?
Er enda uvirkelig at jeg er moralltid drømt om det, men likevel rart enda
![]()
Det var for barnslig for mi det nå tydligvisLurer på om jeg skal ta med frøkna på Karsten og Petra i morgen
Plutselig så tar han tutt før du vet ordet av det. Her er det Trøst (tror jeg den heter) som er populær
![]()
Hehe...Hehe, synes de er litt småtøffe (indre nerd her også), så sålenge det bare er bodyer er det greit![]()
Men nå er også din nesten 10.Det var for barnslig for mi det nå tydligvis![]()
Skal ikke være nå vanskeligaldri prøvd selv,men gubben baker det ofte å han er heller ikke gjærbakstens beste venn
![]()
Lenge ja, men verdt tiden når vi så hvor nytte han fikk av den. ENDELIG kunne vi sov mer enn 1 t sammenhengende på natt![]()
Håper detHåper virkelig det snart snur hos dere![]()
Vi kjøpte den ihvertfall på apoteketHusker ikke hva alle mine heter engang... Men har ihvertfall 5 uliketror ikke vi har trøst..
Men jeg kunne tenkt meg å sett denMen nå er også din nesten 10.
Frøkna min er kun 3,5
Så frustrerende. Noen mener fødsel starter en uke etter man først tror det kanskje er noe. Så kanskje til uka da?Lurer vi også på.... Ble jo helt stille her.. Bare vanlig modning...
Krusser fingrene for detHoho, da må jeg vel få det til![]()
Hehe...hadde kanskje vært greit her å,men trur ikke det skjer
![]()