Kreative hobbyer..?

Parmadilien

April 2013's alvemamma ♥♥♥
VIP
Flere her inne som driver med noe kreativt når de har mulighet..?
Selv elsker jeg å scrappe, lage kort, bok-origami og å tegne.
Har den siste tiden hatt oppdrag på bordkort og bordpynt til en konfirmasjon med 60 gjester =) Utrolig morsomt! Nå er dette levert, og jeg sitter og er litt ''tom''.. What to do liksom.. Men da er det bare å sette igang med juleproduksjonen tenker jeg =)

Har den siste tiden hatt oppdrag på bordkort og bordpynt til en konfirmasjon med 60 gjester =) Utrolig morsomt! Nå er dette levert, og jeg sitter og er litt ''tom''.. What to do liksom.. Men da er det bare å sette igang med juleproduksjonen tenker jeg =)
Så misunnelig på dere med disse scrappe fingrene og fantasien til å lage så mye utrolig fint! :D Har ei på jobb jeg kan bestille kort av og det gjør jeg til alle spesielle anledninger! :)
Selv strikker jeg... Den lysten har egentlig vært helt borte siden jeg blei gravid, men har nå begynt på vognpose til huleboeren min ❤

Så misunnelig på dere med disse scrappe fingrene og fantasien til å lage så mye utrolig fint! :D Har ei på jobb jeg kan bestille kort av og det gjør jeg til alle spesielle anledninger! :)
Selv strikker jeg... Den lysten har egentlig vært helt borte siden jeg blei gravid, men har nå begynt på vognpose til huleboeren min ❤
Åh, jeg skulle øsnke jeg kunne strikke ejg!! :-/ Men klarer ikke for alt i verden!!! Desverre!! Er jo mye mer praktisk hobby å ha da!! :-P

Du får gjøre som meg! Det er ille moro!! :)

Klarer jeg så klarer absolutt du også!
Tror ikke på deg :-P hahah!! Men hadde vært moro å prøvd.. Men da må jeg ha meg maskin først :-P
Som ikke er 100 år gammel..

Jeg har ikke hender til å strikke eller hekle dessverre. Så jeg pusser opp gamle møbler, pluss lager såper og kremer! :D

Jeg er glad i å spille piano og synge ❤ Og tegne.. og strikke :D Prøvde en gang å lage kreativt kort til mannen med flere ark og sånn, men det ble virkelig ikke bra ;)

Jeg strikker og hekler :-) Ellers er det lesing og puslespill, men det er vel ikke så kreativt :-)

Jeg scrapper og lager kort, lager møbler og snekrer selv :)
I tillegg er jeg jo litt data menneske da, og trives med kamera i hånda. Så bedriver en del fotoredigering og digi-scrap også. Og baking!

Erger meg litt at jeg ikke klarer hekling eller strikking, men alle kan jo ikke kunne alt? xD

Scrapper her også, både fotoalbum, layout, project life og kort.. ☺ Har laget dette kortet som skal leveres idag☺

Vedlegg

• 1441527604543.jpg
    1441527604543.jpg
    46,3 KB · Visninger: 28
Back
Topp