Vært på ul i dag

Tak takk alle! ❤ er så glad for at alt ser bra ut der inne. Jeg er 10+0 ifølge menstermin og 9+3 ifølge lengden på babyen

Var og på ul etter liten blødning. Alt såg bra ut og heller ingen forklaring på blødningen. Men eg fekk ingen beskjed om og ta det med ro? Er det noe grunn til du fekk det?
Her e ikkje det så mangen valg med kvalmen og trøtthet så blir liggende i ro masse uansett :p

Gratulerer med bankende hjerte :)

Jeg har blødd i 9 dager nå, og blør enda. Men fikk ikke beskjed om å ta det med ro. :confused: Har sett hjerte og sånn, så alt er ok. Men så rart at man får så ulike beskjeder.

Hehe! Ja, litt rart det der. Hun sa det at det ikke var noe i veien for å leve som normalt. Men grunnen kan kanskje være at samboeren min sa jeg hadde vært på farta en hel dag og hadde begynt å blø igjen. Så det var nok ment som en anmodning om å ikke trave rundt for mye. :)

Hehe! Ja, litt rart det der. Hun sa det at det ikke var noe i veien for å leve som normalt. Men grunnen kan kanskje være at samboeren min sa jeg hadde vært på farta en hel dag og hadde begynt å blø igjen. Så det var nok ment som en anmodning om å ikke trave rundt for mye. :)
Jeg ser samme tendensene her hos meg...de dagene jeg ligger helt stille så blør det nesten ingenting. Men er jeg på farta/føttene hele dagen blør det jevnt...lurer på om det har noe med tyngdekraften å gjøre? :p

Jeg ser samme tendensene her hos meg...de dagene jeg ligger helt stille så blør det nesten ingenting. Men er jeg på farta/føttene hele dagen blør det jevnt...lurer på om det har noe med tyngdekraften å gjøre? :p
Tja, jeg har aldri tenkt sånn på det. Det kan jo være sånn også. Tenker litt at jeg begynte med småblødninger fordi jeg trosset kroppens signaler og dro ut på ærender selv om jeg helst ville holdt senga den dagen. Var jo helt i ørska og allikevel tok jeg med katten på bussen for et lite dyrlegebesøk, i tillegg til at jeg hadde farta rundt en hel dag med mamma dagen før. Så det handler vel om det at vi bør høre på kroppens signaler. Spise når vi er sultne og hvile når vi er trøtte og slitne.

Back
Topp