Hvordan reagerer du...

Kommer hvem gaven er I fra. Gubben burde ha lært nå etter å ha gitt meg det samme to juler på rad selv om jeg bestemt har sagt at det får han ikke kjøpe til meg. Ellers har de blitt tatt I mot med takk og kanskje ikke verdens ekte smil og så lagt langt inn I boden når vi kommer hjem.

Kommer an på hvem det er fra. Har vel kun uttrykt forbauselse en gang å det var til mamma. Ellers takker jeg fint

Opplever sjelden å få gaver jeg ikke liker. Så takker pent hver gang. Til og med når sambo ga meg to gaveesker med parfyme fra cubus og en treningsbukse i XL (er en S) til jul. Men måtte bare innrømme etter hvert at jeg nok aldri kom til å bruke det. :p

Takker alltid pent takk for det jeg får! Det er vel bare enkelte ting fra svigermor jeg er dårlig til å få det til å virke som jeg er glad for....

Er takknemlig for det jeg får, og har aldri byttet en gave med mindre jeg har fått to av samme.

seier ALLTID tusen takk og smiler pent..det er eg i alle fall oppdratt til .
En gave er noe man oftest får med beste baktanker ,og da er er man en bortskjemt person til å rynke på nesen !

Sier høflig takk :-) nå er ikke jeg akkurat noe pokertryne men prøver i allefall :-)

Fikk en gang en skulptur i bursdagsgave på 17 årsdagen min av mormor som er dement som hun hadde malt for 20 år siden.. Det lignet på Jesus og Maria og var malt i bronsje. Ikke noe jeg ville satt i stua så den er satt i en eske i kjelleren og har stått der i flere år.. Men jeg takket høflig da :)

Jeg fikk forresten en sovepose av mamma og pappa til jul en gang. Var sikkert 13 år. Pappa snakket noe om soveposer noen timer før vi åpnet gaver hvor jeg sa "kan ikke fordra soveposer. Får helt klaus og kommer aldri til å kjøpe meg en". Fikk litt sjokk når jeg åpna gava og visste ikke hva jeg skulle si for jeg hadde jo akkurat sagt jeg hatet det :p

Takker for gaven, det er mest sannsynlig ikke kjøpt noe jeg misliker mot min vilje. Bytter hvis jeg kan.

Sier høflig takk :-) nå er ikke jeg akkurat noe pokertryne men prøver i allefall :-)

Fikk en gang en skulptur i bursdagsgave på 17 årsdagen min av mormor som er dement som hun hadde malt for 20 år siden.. Det lignet på Jesus og Maria og var malt i bronsje. Ikke noe jeg ville satt i stua så den er satt i en eske i kjelleren og har stått der i flere år.. Men jeg takket høflig da :)

Jeg fikk forresten en sovepose av mamma og pappa til jul en gang. Var sikkert 13 år. Pappa snakket noe om soveposer noen timer før vi åpnet gaver hvor jeg sa "kan ikke fordra soveposer. Får helt klaus og kommer aldri til å kjøpe meg en". Fikk litt sjokk når jeg åpna gava og visste ikke hva jeg skulle si for jeg hadde jo akkurat sagt jeg hatet det :p
Hva sa de da ang soveposen? ;)

Jeg har sagt at jeg ikke var fornøyd med en gave, jeg hater å stryke så når jeg fikk strykejern til jul av mamma. Så sa jeg hva jeg syntes om saken, og siden mamma alltid stryker bunadskjortene til meg og frøkna er hun veldig klar over hva jeg syntes om stryking :P hun ble ikke fornærmet men lo og sa hun regna med at jeg ikke ble fornøyd. Og da skjønner ikke jeg vitsen med å kjøpe det når du vet mottakeren ikke kommer til å like den...

Hahaha, fikk det samme her - men regner med at din mor som min prøvde å fortelle at det er på tide å vokse opp og stryke sine egne klær... Eller hva? :P

Hahaha, fikk det samme her - men regner med at din mor som min prøvde å fortelle at det er på tide å vokse opp og stryke sine egne klær... Eller hva? :P

Tja det er godt mulig, men jeg trur jeg har brukt det en gang og det er 6 år siden jeg fikk det :P så mamma pleier å stryke bunadskjortene fordi vi får vist ikke lov å gå med uten at det er blitt gjort Haha :P jeg hater virkelig å stryke :P

Tja det er godt mulig, men jeg trur jeg har brukt det en gang og det er 6 år siden jeg fikk det :P så mamma pleier å stryke bunadskjortene fordi vi får vist ikke lov å gå med uten at det er blitt gjort Haha :P jeg hater virkelig å stryke :P

Hahaha, samme her :P Men nå er det sambo som stryker! Det eneste jeg stryker er perlebrett som snuppa lager :P

takker pent for gaven og smiler ekte og er faktisk veldig glad for at noen tenkte på meg på den måten, at de kjøpte en gave til meg :-)

Hahaha, samme her :P Men nå er det sambo som stryker! Det eneste jeg stryker er perlebrett som snuppa lager :P

Jeg har ingen som perler her hjemme ennå jeg da, og vet faktisk ikke hvor strykejernet er etter jeg flytta i fjor Haha :P kurer på om ikke frøkna på 8,5 år snart må lære å stryke så kan hun ta den biten Haha :P

Back
Topp