I
Ingenbruker
Guest
Hva tenker dere om å kjøpe klær brukt? På finn og facebook er det jo så mye fint, kles pakker osv... Har selv solgt en del men aldri kjøpt, noen her som har erfaringer med dette?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kjenner jeg stryker på brukt generelt!!
Altså jeg har handlet stellebord(kjøpte ny stellematte til), lekegrind og vippestol brukt. Kunne handlet vogn, seng etc hvis jeg fant noe jeg likte. Evnt bare kjøpt ny madrass til sengen. Altså gjenstander.
Men kjøpe brukt tøy-nei aldri! Arver gjerne og husker jeg arvet masse til prinsessa på 5 når hun var babymen det var av kjente. Og i de pakkene jeg ser lagt ut, synes jeg ting ser så blast og kjedelig ut
Dårlig gjeldende salg også, hvis ikke jeg vet om noen som trenger så hiver jeg !! Aldri tenkt på å selge tøyet. Men skjønner jo at jeg må hive meg inn i bransjenså kan snuppa selge klærne sine og få lommepenger
![]()
Har både kjøpt og solgt masse
Er stort sett fornøyd, men det hender jo selvfølgelig det er ubrukelig tøy også oppi posene da..
Men, slutter ikke å kjøpe brukt for det
Spesielt barnehagetøy synes jeg er greit å kjøpe brukt![]()
Hadde samme tankene før jeg også, men så begynte frøkna her å selge en del leker, klær på nett så hun kunne spare å kjøpe noe hun ønsket seg, syns det er en flott måte å lære henne pengevett på. Hun har også kjøpt seg en del brukte ting for pengene hun har tjent. Og når jeg ser de fine klærne og lekene vi selger så tenker jeg jo at det andre selger må jo være fint det også.