Så først og fremst etter fleeceklær, ytterjakke...fant 2 bukser og 1 genserDet er typisk.
Hva ville du ha?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så først og fremst etter fleeceklær, ytterjakke...fant 2 bukser og 1 genserDet er typisk.
Hva ville du ha?
Gjelder det bare web-shoppen, eller også de fysiske butikkene?Ah der er det mye fint nå ja etter de slo seg sammen med babystore
Nei, hehe..må roe meg her også. Snart bursdag på gullet og får så mye i barselgaver og dåpsgaverHe he jeg vet. Men min trenger ikke mer nå.
Er det bare meg, eller er det flere som syns denne Babyshop reklamen her på siden er grotesk ut![]()
Flink, duDrikker ikke brus
Ble litt da hvertfallSå først og fremst etter fleeceklær, ytterjakke...fant 2 bukser og 1 genser![]()
Det går fin med litt trening.
Heng deg på så skal vi lære deg
Nei, hehe..må roe meg her også. Snart bursdag på gullet og får så mye i barselgaver og dåpsgaver
Det vet jeg ikke. Send de en mail og hørGjelder det bare web-shoppen, eller også de fysiske butikkene?
Liker å kjenne på barneklær før jeg kjøper
Du var på 55. plass med 50 innlegg på siste oppdateringOg jeg prøver å hjelpe tilLurer på om jeg er på listen jeg.. ?
Lettere sagt enn gjort har jeg funnet utNei, hehe..må roe meg her også. Snart bursdag på gullet og får så mye i barselgaver og dåpsgaver
Hva skal du trene?Har ikke tid. Er så mye annet jeg må gjøre her på forumet. OGså skal jeg snart dra å trene den dvaske kroppen min..
Hun er 10Hvor gammel er hun?
Kos deg på handletur. Ka skal handles? Mat eller noe mer spennendeNei, nå bærer det snart av gårde på handletur
Litt for kjektAlltid kjekt å kjøpe nye baby/barneklær![]()
Mhm, heheLettere sagt enn gjort har jeg funnet ut![]()