Vil bli en del av dere :)

• Trådstarter Trådstarter mammaelskerdeg
  • Opprettet Opprettet
M

mammaelskerdeg

Guest
Heihei mai-damer:) føler så på meg at der er en liten huleboer i magen min :p vis det stemmer er jeg 3+3 idag. Tørr enda ikke teste, så holder meg litt tilbake fram til helga :) men håper jeg får være med dere :D

Lykke til. :) :) håper det er en spire der :)

Heihei mai-damer:) føler så på meg at der er en liten huleboer i magen min :p vis det stemmer er jeg 3+3 idag. Tørr enda ikke teste, så holder meg litt tilbake fram til helga :) men håper jeg får være med dere :D

Er i samme situasjon som deg, har ikke fått utslag enda. Hvis jeg er gravid er jeg 3+2 uker. Jeg håper vi begge får positivt svar :)

Lykke til

Lykke til !

Massevis, har skikkelig murringer og menselignende smerter både foran og lavt på ryggen. Er kvalm, utrolig trøtt også er jeg skikkelig oppblåst hva med deg?

Det samme, flyr på do hele tiden, tror mensen kommer. Og skikkelige store blodårer på puppene :p

Blod årene mine ble også kjempe tydlige :)

Wii, du gir meg håp :D tenkte å teste på lørdag ( dagen før ikm) klarer snart ikke å vente mer :p

Er litt i samme situasjon , mensen er to dager forsinket.... Har murringer i flere dager så tror hver morgen at nå kommer mensen men foreløpig ingenting.... Har ikke turd å teste...

Kom igjen, ta en test:p siden du er 2 dager på overtid så har du gode sjanser for gode resultat :D

Skal teste i morgen hvis ikke mensen kommer...

Håper for oss alle har masse symptomer men er redd for å innbille meg ting...
Men pleier ikke å ha murringer i flere dager før mens, har også synlig blodårer, trøtt også veldig oppblåst... Men venter til i morgen tidlig så for vi se.

Back
Topp