Er dere blitt mer følsom? :p

Gravidmednr5

Forelsket i forumet
Blir dere lett rørte, sint, glad eller trist? :p

Jeg blir det veldig lett, men fornuften tar meg igjen til slutt som regel :p

Idag dag jeg kjørte til jobb stoppa jeg for en bhg som gikk i lang rekke over veien, mens de holdt i et tau for å holde orden på de, å jeg ble plutselig så rørt at jeg fikk klump i halsen å ville bare hente mine 3 hjem å kose med de <3

Men så var det like fort over da jeg ble akutt pist på en bil i veibana :p

Åh, gudamei, ja!! Jeg er helt på trynet!!
Her om dagen kasta jeg skoen min veggemellom på jobben fordi jeg ikke fikk den på ordentlig med en gang..
Og flere ganger ila dagen sipper jeg for alt og ingenting.. Jeg tenner på ALLE plugger rett som det er, er suuupersårbar i neste sekund... Er mye verre nå enn da jeg gikk med lillemor!!!

Ja! Men her har jeg ikke noe fornuft som gidder å si ifra heller:p små ting kan føles som verdens undergang, det er skikkelig hardt til tider :p

Har ikke tall på hvor mange ganger jeg har begynt å gråte fordi jeg har så lyst på en til katt. Egentlig har jeg jo ikke det, fordi vil vente til etter baby er kommet og alt det der. Men gråter og raser mot sambo, fordi han er en tyrann og tvinger meg til å vente. :rolleyes:

Her får sambo gjennomgå skikkelig om dagen! Hjelper heller ikke at han er den eneste jeg stort sett ser i løpet av en dag siden jeg er sykemeldt... :( I dag har ALT han har sagt blitt oppfatta som kritikk og kjeft... Jeg må virkelig være en fryd å bo sammen med om dagen :P
Den lettrørte delen har jeg ikke fått enda... Men jeg blir kjempe lett lei meg og gråter gjerne bare fordi jeg har lyst...

Ja! Men her har jeg ikke noe fornuft som gidder å si ifra heller:p små ting kan føles som verdens undergang, det er skikkelig hardt til tider :p
Den fornuften glemte de å dele ut til meg og :-P

Har ikke tall på hvor mange ganger jeg har begynt å gråte fordi jeg har så lyst på en til katt. Egentlig har jeg jo ikke det, fordi vil vente til etter baby er kommet og alt det der. Men gråter og raser mot sambo, fordi han er en tyrann og tvinger meg til å vente. :rolleyes:
Hahaha, herlig!!! :-P Ikke barebare når kroppen og hodet ikke samarbeider :-P

Ja mye mer! Får lyst å gråte av ting jeg tenker på, ser på tv og på reklame ... Blæh ! Ikke lett å prøve holde tårene tilbake!:eek: Er ikke vant til dette, for jeg griner av lite! Som regel bare om jeg bli kjempe sint og fortvilet :p

hehe ja, blir sint på samboeren lett som bare det, men han kan jo irritere på seg en stein og da. Og blir fort rørt. Leser om alle de syriske flyktningene, og blir rørt til tårer av alle som hjelper, og de stakkars barna..

Ja siste ukene har vært helt grusom. Kjempe sint og irritert over alt og alle. Tårene renner ofte, Og etter nyhetssendigen i går ang stakkars flyktningene har ikke tårene helt stoppet opp enda. Er helt opphovnet og rød runt øynene

Rørt, gråtende og hissig! Her kommer alt! Og etterpå kommer den dårlige samvittigheten..:(

Back
Topp