bidronning gele?

frøkenfrosk

Betatt av forumet
Dette er et spørsmål som stadig kommer opp, men er det noen som vil dele sine erfaring rundt bidronning gele?
Det er en stund siden jeg har forsøkt dette. Dengang merket jeg lite annet enn kvalme. Denne ppen har jeg forsterket el smerter som ligger som et belte rundt hoftene. Jeg lurer da på hva denne endringen kommer av. Om det er en god ting, eller om det betyr at jeg helst bør ligge unna gelen? :s Noen som vil synse litt?

Jeg vet bare at de to pp jeg har brukt bidro så har el blitt forskjøvet med hele 5 dager. .
Hjalp ikke noe annet enn at syklusen ble klusset til :/

Jeg har brukt det, ble gravid første mnd jeg prøvde det, men det var nok tilfeldig (endte i sa) for ble de ikke de neste mnd. Ellers ingen bivirk

Her ble EL forskjøvet med en uke første mnd jeg brukte det. Syklus på 34 dager. Neste mnd kom EL på cd17 og tanta på cd23! Så her ble bare syklusen klusset til og resten av pakken gikk i boss!

Jeg hadde magesmerter fra en annen verden på bidronninggele. For ikke å snakke om lydene magen laget og kvalmen....

Jeg tar fersk bidronninggele blandet i honning, med pollen og propolis. 2 ts dagen.
Venter enda på el, er på cd 16 nå, men det er ikke unormalt for meg. Har hatt mensmurringer hver kveld i flere dager nå, tar det som et tegn på at kroppen jobber med noe. Har ikke pleid å merke noe spesielt slikt midt i syklusen ellers.

Takk for svar! :-) Tenkte jeg skulle oppdatere resultat av denne syklusen da den ble noe for seg selv. Sluttet etter 7 dager på bidro siden el-smertene ble så unormalt intense. Fikk eggløsning flere dager før den var forventet, som er bra da jeg vanligvis har en syklus på 36 dager. Denne gangen ender syklusen min på 29!! Dager. Og det merkligste er at luteal fasten min som alltid har ligget på 13, kun var på 10 dager!! Jeg kommer ikke til å fortsette med bidro for å si det slik. Men det blir spennende å høre hva gyn har som svar på dette her.. :)

Takk for svar! :-) Tenkte jeg skulle oppdatere resultat av denne syklusen da den ble noe for seg selv. Sluttet etter 7 dager på bidro siden el-smertene ble så unormalt intense. Fikk eggløsning flere dager før den var forventet, som er bra da jeg vanligvis har en syklus på 36 dager. Denne gangen ender syklusen min på 29!! Dager. Og det merkligste er at luteal fasten min som alltid har ligget på 13, kun var på 10 dager!! Jeg kommer ikke til å fortsette med bidro for å si det slik. Men det blir spennende å høre hva gyn har som svar på dette her.. :)

Samme er min erfaring! Fikk kortere syklus og mye mensmurringer og slikt. Vet ikke helt hvor lang lutealfasen er da, og jeg ble gravid denne syklusen uansett. Så nå håper jeg bare den holder til mål. :)

Jeg tok bidro sist syklus (med dobbel pergo). Ble ikke gravid, men synes ikke den påvirket meg noe spesielt heller.

Mer EL-smerter (ikke hatt dette før), EL kom til en fin tid (cd18) og lutealfase som vanlig.

Jeg prøvde det en pp med forrige mann, min erfaring er at jeg ikke hadde EL den pp, så en bortkastet måned og bortkastede penger. Skal ikke bruke igjen! Prøvde Dong Quai denne mnd, og ser ut som det har samme effekt med ingen EL

Back
Topp