Det var sein frokostSånn..da hadde man endelig fått henta seg frokost!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det var sein frokostSånn..da hadde man endelig fått henta seg frokost!![]()
Her er oppskrifta jeg brukerDele med oss?![]()
Du glemte noe derHøres deilig ut
Jeg er på jobb, hente gutta og ingen flere planer![]()
Det håper jeg ogsåHåper han snart føler seg bedre da![]()
Håper jeg og! Om ikke annet, så får mannen en god latter.Var da så lite. Håper du lykkes![]()
Har prøvd begge deler. Men foretrekker tørrgjær, er så lettvindt.Og du bruker da tørrgjær?
Nei, det har jeg faktisk ikke prøvd! Men det skal jeg jammen prøve!Heve for lenge, eller bruke for varm væske er jo begge deler noen feller... Har du prøvd kaldhevede rundstykker f.eks? Kanskje det funker?
Vært hos mamma siden 11 tidenSå koselig, dere må kose dere masse![]()
HeheHåper jeg og! Om ikke annet, så får mannen en god latter.![]()
Det var sein frokost
MhmPizzasnurrer skal jeg jammen lage i helga![]()
Jeg fikk med først lunsj nå.Jeg prioriterte å få meg en dusj idagdet var enda mer på tide... Haha
![]()
Jeg fikk med først lunsj nå.
Lille U sovnet på brystet mitt og sov ganske urolig.
Måtte vente til han sov roligere før jeg kunne flytte han og lage meg mat
Kanskje jeg skulle komme meg i dusjen ogsåJepptok meg en evig lang dusj først... Og dro ut tiden så lenge som mulig på badet
dusj=friminutt
![]()
Spennende med planlegging av kjøkken daHar spist lunsj og prøvd å tegne kjøkken. Har ihvertfall målt litt
Vet ikke hvordan jeg skal gjøre for å få samboer fornøyd. Han er så skeptisk til alt![]()
Hva har du bestilt ?Da var julegave til niese bestilt..
Håper det gikk bra med hu!Venter på mamma som har operert. Helt valgfritt å vente, men gidder ikke kjøre frem og tilbake. Men det var fort gjort og jeg er hjemme allerede![]()
Ikke helt.. Våkna med vondt i hodet og føler meg ikke uthvilt..Hei og hoppHar dere en fin dag
?