Smører dere med noe?

mimma1

Glad i forumet
Altså mage osv som lett får strekkmerker. Jeg har brukt litt bio oli etter at jeg dusjer. Vil jo helst ha så lite som mulig :) og om noen har hatt før om det er noe som har noen effekt? :)

Jeg brukte vanlig spenol og har ikke mange strekkmerkene etter 2 svangerskap :) Har ikke husket å kjøpe nå, så bruker vanlig fuktighetskrem og Propolis krem fra Forever Living :)

Jeg gjør ikke det. Burde kanskje ha gjort det. MEn mener å ha lest at strekkmerker er genetisk betinget, og at det ikke hjelper å smøre. Men det skader jo selvfølgelig ikke, og hvem vet, kanskje hjelper det litt ;)

Bruker babyolje etter dusjen. Men det gjør jeg til vanlig og så ikke så veldig rettet mot svangerskapet :P

Ja, har hørt noe slik jeg også, men tenkte å prøve :) så om jeg ikke får så mye så får jeg tro at jeg ikke har fått det fordi jeg smører :D
Men baby olje eller spenol er jo ikke dumt da, bio oli er jo så himla dyr :)

Jeg brukte både bodybutter og en olje fra Clarins flere ganger om dagen sist og jeg tror det har noe å si! Jeg glemte å smøre og massere like bra på sidene og det er det eneste stedet jeg fikk litt strekkmerker:) skal straks begynne igjen!

Jeg brukte tummy rub fra mio mio sist og har kjøpt en sånn nå, men synes det er jo litt dyrt:/ men den er drøy da:)

Sist smurte jeg ikke, og fikk bare fem små strekkmerker en uke på overtid. Men denne gangen skal jeg begynne å smøre, for tror ikke jeg er like heldig på nytt! og får jeg, så vet jeg i allefall at jeg har smurt :p

Har ikke smurt m noe annet enn fuktighetskrem i mine to andre svangerskap å det gjør jeg jo i alle fall. Har ikke fått et eneste strekkmerke likevel

Det er genetisk betinget. Men det er veldig behagelig for huden å smøre, da blir det mindre kløe, og man slipper jo overfladiske rifter i huden. Brukte selv strekkmerkekrem fra Clarins sist. Veldig deilig krem, uten parfyme og skumle stoffer. :) Lurer på å kjøpe den igjen.

Bruker bio oil. Samboeren smører inn magen min hver kveld, så er mer en sånn koselig greie :-)

Jeg smører med Alpha E-factor og Propolis.. =) Vet ikke om det har effekt, men fyyy søren å deilig magen føles :D

Pripolis er fantastisk :) er tom for øyeblikket, så har bestilt ny nå :)
Elsker propolis til det meste, både store og små! Og lukta!! <3 <3 <3 Mmmh!!! :D

Og firbente faktisk
Ja, de og. Men der har jeg are to innekatter, så de har ikke det store behovet nå :-P Men på hundepoter og amme-patter er den gull!

Back
Topp