Trilletur frister vel ikke neiHadde egentlig planer om en trilletur i dag, men nå tror jeg ikke jeg gidder.
Hvilke planer har du for dagen?
Jeg er straks klar for jobb jeg!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Trilletur frister vel ikke neiHadde egentlig planer om en trilletur i dag, men nå tror jeg ikke jeg gidder.
Hvilke planer har du for dagen?
Her ble det 4 ryvita knekkebrød med div.pålegg,et egg og et glass melkHva skal jeg har til frokost i dag tro..
Hva hadde dere?
Jeg er alltid veldig sulten når jeg står opp.Frokost?!
Tar et knekkebrød når jeg kommer på jobb![]()
Du har en slik teit vakt i dag da..Trilletur frister vel ikke nei
Jeg er straks klar for jobb jeg!
Mmm..Her ble det 4 ryvita knekkebrød med div.pålegg,et egg og et glass melk![]()
Hahaha d skjønner jeg!![]()
Jeg sliter jobber store søvnproblemer så mye søvn får jeg aldri..Krysser fingrene for i hvertfall ett par timer søvn
Aah..søvne er viktig kjenner jeg!
Her blir det knekkebrød; )Hva skal jeg har til frokost i dag tro..
Hva hadde dere?
Ååh! Gleder seg til julebrusen kommermmm...julemarsipan ❤
Er ikke så værst det neiMmm..
Der er godt det![]()
Veldig namnam ogsåJulesnoperier er nam!![]()
Skal ikke klage egentlig jeg...før jeg ble gravod sov jeg alt for mye,da jeg har en kronisk sykdom(hypersomni) å må gå på tabletter for å holde meg våken :/ men får ikke ta de under svangerskap/amming...Jeg sliter jobber store søvnproblemer så mye søvn får jeg aldri..
Uff da får håpe han ikke blir sykLurer på om lille U ikke helt er i form i dag.
En ellers som aktiv liten gutt vil bare sitte på fanget og kose
Elsker julebrus !!!
Liker grans best ! Du da ?
Stor gutt han nåGooood morgen alle
Hurra! Idag er lille F blitt 5 uker allerede!![]()
![]()
Hva sa de i dag da?
Uff da høres kjipt ut å må gå på tabletter for å holde seg våkenSkal ikke klage egentlig jeg...før jeg ble gravod sov jeg alt for mye,da jeg har en kronisk sykdom(hypersomni) å må gå på tabletter for å holde meg våken :/ men får ikke ta de under svangerskap/amming...