Begrave min egen sønn

desemberbaby21

Glad i forumet
Januarskatter 2015
Idag skal Gabriel begraves. Selve begravelsen gruer jeg meg ikke til, men jeg gruer meg til å gi slipp på bamsen. Alle gutt har hver sin apa bamse, og Gabriel skal få med sin i kista. Brødrene har sovet med den, klemt på den og lekt med den, så det er kjempefint å tenke på at han skal ha den med, men samtidig føles det ut som vi mister han.. Lille apa har liksom vært Gabriel sin og hans bit i familien.. </3
ImageUploadedByBV Forum1441095456.985745.jpg
 
Klem til deg. <3
 
Så trist!!! Føler så med deg!!
Vi måtte begrava jenta vår for litt over 10 måneder siden, og håper aldri vi må gjøre noe sånt igjen!!
Stor klem <3
 
Så utrolig trist! :( Sender deg en god klem <3
 
Så trist!!! Føler så med deg!!
Vi måtte begrava jenta vår for litt over 10 måneder siden, og håper aldri vi må gjøre noe sånt igjen!!
Stor klem <3
Ja det er forferdelig vodt og sårt å begrave sin egen baby! Det er liksom den tingen foreldre skal slippe :(
 
Mange varme klemmer ❤️ ingen burde oppleve å begrave barnet sitt ❤️

I dag er det 1. År siden vår lille prinsesse kom så stille til verden ❤️
 
<3
 
Store klemmer sendes ❤️❤️ ingen skulle ha måtte begrave sitt barn :(
 
Mange varme klemmer ❤️ ingen burde oppleve å begrave barnet sitt ❤️

I dag er det 1. År siden vår lille prinsesse kom så stille til verden ❤️
Huff, gratulerer med dagen til prinsessa ❤️ det er fryktelig tung, jeg kjenner det blir tyngre for hver dag, og kan ikke forestille meg hvordan det blir neste år..
 
Huff, gratulerer med dagen til prinsessa ❤️ det er fryktelig tung, jeg kjenner det blir tyngre for hver dag, og kan ikke forestille meg hvordan det blir neste år..
Tusen takk for det❤️
Ja vet desverre så inderlig godt hva dere skal igjennom! Det vil bli et år med mange tårer og tunge studer. Men tid leger alle sår, og litt etter litt vil hverdagen bli lettere, men det tar tid ❤️ mange varme klemmer til dere ❤️
 
Klem til deg. Det er hardt å begrave disse små, men samtidig er det godt å få graven å gå til. Alt føles så i limbo før graven kommer på plass. Håper begravelsen ble slik dere ville.
 
Klem til deg. Det er hardt å begrave disse små, men samtidig er det godt å få graven å gå til. Alt føles så i limbo før graven kommer på plass. Håper begravelsen ble slik dere ville.
Den var kjempefin ❤️ nå ser jeg
frem til å få steinen på plass, det skal bli godt ❤️
 
Back
Topp