Oppdaterte lenger nedHåper møtet går bra![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oppdaterte lenger nedHåper møtet går bra![]()
Der var du igjen ja! Lurte på hvor du ble av.Blitt lite skravling på meg i det siste ja.
Hvordan går det med alle?
Her har vi vært på 6-ukerskontroll for vesla, og ul av hoftene hennes i dag. En sliten frøken som sover godt nå♡
Ja, hun blir så stor6uker allerede?? :O Tida flyr...
Ikke skravla noe særlig de siste to ukene ca.
Her er alt vel. Har begynt i litt jobb igjen, men kjenner allerede jeg angrer litt da tilrettelegging ikke funker heeelt som den skalMen ellers ikkeno å klage på!
![]()
Alt bra Med henne?Blitt lite skravling på meg i det siste ja.
Hvordan går det med alle?
Her har vi vært på 6-ukerskontroll for vesla, og ul av hoftene hennes i dag. En sliten frøken som sover godt nå♡
Håper på det ja. Legen var ihvertfall fornøyd med bevegeligheten hennes da, så det er jo braSatser på at alt er bra på oppfølgingskontrollen da![]()
Så bra at alt var fint på 6 ukers kontrollen.
Jeg har fått fikset negler og vært på shoppingHaha ja litt lakenskrekk de 2 siste netteneja det er vel ikke stille og rolig på morrakvisten
hva har du drivet på med da?
Det går nesten av seg selvOg jeg fatter ikke at du klarer å skrive så masse![]()
Ja er veldig greit. Bare håper jeg finner de igjen ogsåSå deilig å ha kommet så langt da! Tenkte jeg skulle få kjøpt hvertfall 4 til helgen jeg.. og så må jeg starte med å kikke etter til de andre snart..
Der var du igjen ja! Lurte på hvor du ble av.
Ble hoftene godkjent da?
Alt bra Med henne?
Det vil jeg troDet holder nok hardt å bli ferdig ; )
Takk for sympatiHaha, forstår jeg veldig godt!!![]()
Anonym melding til bv som inneholder det over.. Tusen takkHer er det visst noe jeg ikke helt har fått med meg...? Huff, sender en klem til deg uansett!
Blir helt stressa jegDet vil jeg tro![]()
Jo tenk, det er jegNeida det er du ikke
Wow.. det er mye!Et snitt på 295![]()
Gratulerer med turJeg vant nettopp cruice til danmark
Lurer på om alle som deltar vinner? Dfds
Var det jeg tenkteJeg fikk 2. Premie.mannen fikk 1.premie
Neida er di ikke detJo tenk, det er jeg![]()