chamilla 89
Betatt av forumet
Hei
andre fra stavanger området? Selv er jeg ei jente på 26 år. Er gift og har ei jente på 5 og en gutt på 1,5 år. Venter nr 3 i februar 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Jeg liker svært godt Karin Stangeland på 5 jordmødre, det er privat så man må betale. Hun har kjempe god ul.Nettopp flyttet til Sandnes/Stangeland.
Er det noen av dere som kunne hjulpet meg med jordmor anbefaling...? var på kontroll nå, men følte ikke kjemien var helt på plass... :-S
Jeg liker svært godt Karin Stangeland på 5 jordmødre, det er privat så man må betale. Hun har kjempe god ul.
Jeg liker svært godt Karin Stangeland på 5 jordmødre, det er privat så man må betale. Hun har kjempe god ul.
Takk for svarDa lurer jeg på om jeg må bytte, ser etter litt googling at det er mange som er fornøyde med dem.
Siden dette er første gang, så vil jeg gjerne ha noen jeg kan stole på at er oppdatert og følger med![]()
Der har jeg og vært, kjempe fornøyd. Eneste minuset er at det er litt lengre å kjøre.Må også få anbefale Sigrid på Sigrids Ultra i Stavanger. Var der på forrige ultralyd. For ei NYDELIG dame.
Behagelig, rolig - og vi hadde vel 40 minutter non-stop der hun lette etter kjønnet på mini. Ga seg ikke for alt i verden, selv om det innebar dunking på magen, at jeg vrei meg rundt i posisjoner osv. Hun tok også maaaasse mål - både hodeomkrets og dill og dall. Ikke bare lengden på barnet. Skrudde over på 3D innimellom for å få et bedre syn, selvom vi kun hadde bestilt vanlig UL. Fikk med CD med både filmer og videoer av lille i magen. Kostet 800 kr mener jeg. Hun tok ikke ekstra betalt for at hun skrudde over på 3D heller, da det ikke var vi som ba om dette..![]()
Ja, helt enig. Satt litt langt inne for oss også å kjøre helt inn - men følte det var verdt det. Vi kombinerte det med en god lunsj som feiring etterpå - så gikk det greit. HihiDer har jeg og vært, kjempe fornøyd. Eneste minuset er at det er litt lengre å kjøre.
Enig! Hun er fantastiskJeg liker svært godt Karin Stangeland på 5 jordmødre, det er privat så man må betale. Hun har kjempe god ul.