andre fra stavanger området?:)

chamilla 89

Betatt av forumet
Hei:-) andre fra stavanger området? Selv er jeg ei jente på 26 år. Er gift og har ei jente på 5 og en gutt på 1,5 år. Venter nr 3 i februar :-)

Fra Sandnes her :)

Fra Sunnhordland men bor i Stavanger :)

Nettopp flyttet til Sandnes/Stangeland. :-)
Er det noen av dere som kunne hjulpet meg med jordmor anbefaling...? var på kontroll nå, men følte ikke kjemien var helt på plass... :-S

Nettopp flyttet til Sandnes/Stangeland. :)
Er det noen av dere som kunne hjulpet meg med jordmor anbefaling...? var på kontroll nå, men følte ikke kjemien var helt på plass... :-S
Jeg liker svært godt Karin Stangeland på 5 jordmødre, det er privat så man må betale. Hun har kjempe god ul.

Jeg liker svært godt Karin Stangeland på 5 jordmødre, det er privat så man må betale. Hun har kjempe god ul.

Takk for svar :-) Da lurer jeg på om jeg må bytte, ser etter litt googling at det er mange som er fornøyde med dem. :-)
Siden dette er første gang, så vil jeg gjerne ha noen jeg kan stole på at er oppdatert og følger med :-)

Takk for svar :) Da lurer jeg på om jeg må bytte, ser etter litt googling at det er mange som er fornøyde med dem. :)
Siden dette er første gang, så vil jeg gjerne ha noen jeg kan stole på at er oppdatert og følger med :)

Må også få anbefale Sigrid på Sigrids Ultra i Stavanger. Var der på forrige ultralyd. For ei NYDELIG dame.
Behagelig, rolig - og vi hadde vel 40 minutter non-stop der hun lette etter kjønnet på mini. Ga seg ikke for alt i verden, selv om det innebar dunking på magen, at jeg vrei meg rundt i posisjoner osv. Hun tok også maaaasse mål - både hodeomkrets og dill og dall. Ikke bare lengden på barnet. Skrudde over på 3D innimellom for å få et bedre syn, selvom vi kun hadde bestilt vanlig UL. Fikk med CD med både filmer og videoer av lille i magen. Kostet 800 kr mener jeg. Hun tok ikke ekstra betalt for at hun skrudde over på 3D heller, da det ikke var vi som ba om dette.. :)

Må også få anbefale Sigrid på Sigrids Ultra i Stavanger. Var der på forrige ultralyd. For ei NYDELIG dame.
Behagelig, rolig - og vi hadde vel 40 minutter non-stop der hun lette etter kjønnet på mini. Ga seg ikke for alt i verden, selv om det innebar dunking på magen, at jeg vrei meg rundt i posisjoner osv. Hun tok også maaaasse mål - både hodeomkrets og dill og dall. Ikke bare lengden på barnet. Skrudde over på 3D innimellom for å få et bedre syn, selvom vi kun hadde bestilt vanlig UL. Fikk med CD med både filmer og videoer av lille i magen. Kostet 800 kr mener jeg. Hun tok ikke ekstra betalt for at hun skrudde over på 3D heller, da det ikke var vi som ba om dette.. :)
Der har jeg og vært, kjempe fornøyd. Eneste minuset er at det er litt lengre å kjøre.

Der har jeg og vært, kjempe fornøyd. Eneste minuset er at det er litt lengre å kjøre.
Ja, helt enig. Satt litt langt inne for oss også å kjøre helt inn - men følte det var verdt det. Vi kombinerte det med en god lunsj som feiring etterpå - så gikk det greit. Hihi :)

Back
Topp