Skravletråd august

Vi tar også ferie fra den helga;) godt! Har gjerne igjen konfekten til da, men helst ferdig bakt;)
Konfekt lager jeg til jul.
Oreo konfekt med hvit sjokolade oppå :)
 
Wow, så flink du er:D
Den husmora!
Hihi, takk for det ;)
Har pleid å prøve en ny sort hvert år, men kan jo ikke det mer. Kan ikke lage mer enn 7 slag, for da blir det alt for mye :eek: :p
Her blir det servert julekaker når folk kommer på barselbesøk i år. Enten i desember eller januar :p
 
Du er tøff altså!:D
Jeg hadde aldri dratt på telttur med så liten baby:p

Det gikk overraskende fint, men heldigvis hadde han noen fine dager og det var først på lørdagskvelden han startet med å grine mye igjen da :p men trur han koste seg han og, tenk å bli bært så mye på og få kos av så mange mennesker :p
 
Hihi, takk for det ;)
Har pleid å prøve en ny sort hvert år, men kan jo ikke det mer. Kan ikke lage mer enn 7 slag, for da blir det alt for mye :eek: :p
Her blir det servert julekaker når folk kommer på barselbesøk i år. Enten i desember eller januar :p
Men da slipper du hvertfall å bake ekstra til barselbesøk da
 
Det høres veldig koselig ut:)
Opplevelser og minner fra barndommen er helt klart ting jeg har satt pris på :)
Har mye julepynt som er arvet gjennom generasjoner. Gleder meg veldig selv kjenner jeg :)

Ja, juletradisjoner er en fin ting, jeg har gode minner fra egen barndom, og vi har valgt noe av mitt, noe av hans, og noe eget som vi gir videre som våre barns tradisjoner.
 
Hva står på planen i morgen da? :)
 
Vi tar også ferie fra den helga;) godt! Har gjerne igjen konfekten til da, men helst ferdig bakt;)

Konfekten står stort sett mannen for, men det må jo gjerne lages tett opp til jul ja, både pga holdbarhet og at det skal være noe igjen. Jeg lager sjokoladetrøfler da, med litt ulike smakstilsetninger. Jeg lager også en runde med sukkerfri sjokolade, som jeg gir i julegave til mamma.
 
Back
Topp