Skravletråd august

For i morgen? Antakelig ikke noe spesielt, men jeg har liksom satt 1. september som grensen for listemakeriene mine, for august er enda sommer.

Men jeg har en egen jule-planleggingstråd på høytidsforumet, så du kan jo alltids se om det skjer noe der i morgen...
Aha ;) god planlegging, kanskje jeg kan plukke opp noen tips i tråden din ;)
 
Aha ;) god planlegging, kanskje jeg kan plukke opp noen tips i tråden din ;)
Plukk gjerne tips, plukk ikke gjennomføringsevne, den er elendig og jeg har strøket duk på julaften før jeg... En halvtime før gjestene kom... Målet er stadig å være klar tidligere... Hakket bedre i fjor, da var det bare oss fire her, blir muligens det i år også, vi får se. Høygravid til jul, permisjon starter 4. Søndag i advent (i praksis fredag ettermiddag da) så jeg vil være tidlig med gaver og julekort i alle fall i år.
 
God kveld i stugo:D
Gjør på i kveld?:)
Ser på jakten på kjærligheten her...så kleint:p

I morra er det tilbake på jobb gitt:)
 
Plukk gjerne tips, plukk ikke gjennomføringsevne, den er elendig og jeg har strøket duk på julaften før jeg... En halvtime før gjestene kom... Målet er stadig å være klar tidligere... Hakket bedre i fjor, da var det bare oss fire her, blir muligens det i år også, vi får se. Høygravid til jul, permisjon starter 4. Søndag i advent (i praksis fredag ettermiddag da) så jeg vil være tidlig med gaver og julekort i alle fall i år.
Ehhehe :D jeg er ikke så veldig god på det der selv. Har f.eks :cat:flere ganger stått bare en halvtime før jeg skal av gårde i bryllup og bestemt hvilken kjole jeg skal ha på. Litt beslutningsvegring kan du si.
Hvis du er høygravid til jul er det jo deilig med alt som er ferdig god tid i forveien da, så slipper du å stresse! Det verste som finnes er å ut å shoppe i førjulskaoset, og å skulle gjøre det med stor mage... :wtf::confused:
 
Back
Topp