Skravletråd august

Sommer er best! Helt klart:) Men i og med at vi ikke får gjort så mye med årstidene, så gjelder det jo å prøve å nyte det som er å nyte ved hver årstid. Høsten kan være ganske magisk, så kjenner at det egentøig er helt greit at den kommer Men nå har jo vi noe ekstra å glede oss til nå på senhøsten, så er vel kanskje litt lett for meg å si da:)
Helt riktig, årstidene kommer og går uten vår kontroll:p
Må nyte det beste ved hver tid og glede seg:D
 
Skjer da? Skal være alenemor fra ca sju-tida ikveld og til torsdag morgen :eek:

Jeg og lillesøster sover litt for lenge om morgenen (ca 8), så fra og med i morgen må vi opp tidligere så vi får storesøster på skolen :eek:

Håper d går bra.
Lykke til som alenemor:D
Det går nok kjempe fint!
 
Denne dagen har jammen meg fløyet avgårde! :eek: Snart natta for lillegutt, og de eldste legger seg på rekke og rad etter hvert. Mini er vel våken noen timer til etter det, kanskje.
Hva skjer hos dere? :)

Dagen ble plutselig borte, lillebror lå jo oppå meg og sov tidligere i dag så har ikke fått gjort stort.. men får ta å få gjort alt jeg skulle nå i kveld bare lillebror vil sove...og helst ikke oppå meg for da må alt gjøres med en arm og da er det vanskelig å henge opp klær :p
 
Å? Hva har stått på de siste ukene?
Aborten, for fire uker siden. Tar til å erkjenne at det faktisk ikke ble baby denne gangen. Men nå er ny syklus i gang og det var veldig forløsende. Føler meg nesten litt fri ;)
 
Jeg nevnte bare de jeg tenker å lage ikke de som nødvendigvis er melkefrie..
Men er ikke margarin melkefritt??
Smør er det eneste melkeproduktet i krumkaker så det ville fungert i så fall
Da har du en annen oppskrift enn meg, for min skal det være fløte i...

Margarin har melk i, men finnes et melkefritt 'smør'.
 
Back
Topp