Skravletråd august

God dag! :D Streng mormor? :eek:
Ja :p nazi på rydding og vasking :p jeg blir så dårlig av husarbeid. Har vurdert hjemmehjelp, men må jo betale alt selv og de gjør ikke så mye har jeg hørt :p
 
Jeg synes også det er vanskelig spise lite nok kalorier til å ikke legge på seg av å ikke trene...

Jeg teller ikke kalorier eller slanker meg, har heller fokus på å spise mest mulig rene matvarer og prøver å spise normale porsjoner og spise regelmessig (sliter med å få i meg mer enn 1-2 måltider) og så var det disse søte drikkene og snopet som frister innimellom da :p men for all del, hender jeg synder med maten da og det har blitt litt lette løsninger nå i det siste da...
 
Jeg teller ikke kalorier eller slanker meg, har heller fokus på å spise mest mulig rene matvarer og prøver å spise normale porsjoner og spise regelmessig (sliter med å få i meg mer enn 1-2 måltider) og så var det disse søte drikkene og snopet som frister innimellom da :p men for all del, hender jeg synder med maten da og det har blitt litt lette løsninger nå i det siste da...
Jeg teller heller ikke kalorier, og har fokus på ren og sunn mat. Men får
Åpenbart i meg for mange kalorier, for legger på meg med en gang jeg ikke trener. Ja, og de søtsakene da... Og merkelig nok mye mer fysen på det når jeg ikke trener...
 
Jeg teller heller ikke kalorier, og har fokus på ren og sunn mat. Men får
Åpenbart i meg for mange kalorier, for legger på meg med en gang jeg ikke trener. Ja, og de søtsakene da... Og merkelig nok mye mer fysen på det når jeg ikke trener...

Ja det er rart med det der.. må bli strengere med å ikke få i meg slike usunne ting...
 
Det var da også noe å kjefte for :eek:
Vi må ha det klint siden noen var slemme å meldte oss til bv ... Møkkafolk som holder på sånn *sint* også sammenligner hun meg og hun :p jeg er ikke frisk og det var hun :p etter 30 min var jeg gåen jeg x)
 
Hyggelig å 'se' deg igjen! Alt vel?
Glemte helt å svare deg her om dagen jeg:) Alt vel, ja :) Har perioder hvor tlf er lagt mye bort, så da henger jeg ikke helt med her inne! Men nå er jeg spent på kravene som kommer for september!:)
Alt vel med deg og? :)
 
Glemte helt å svare deg her om dagen jeg:) Alt vel, ja :) Har perioder hvor tlf er lagt mye bort, så da henger jeg ikke helt med her inne! Men nå er jeg spent på kravene som kommer for september!:)
Alt vel med deg og? :)
September blir veldig spennende!
Alt vel her også. Mye bedre enn de siste ukene, faktisk :)
 
Joda, høsten er ikke såå ille:p
Men sommer er jo best!
Sommer er best! Helt klart:) Men i og med at vi ikke får gjort så mye med årstidene, så gjelder det jo å prøve å nyte det som er å nyte ved hver årstid. Høsten kan være ganske magisk, så kjenner at det egentøig er helt greit at den kommer Men nå har jo vi noe ekstra å glede oss til nå på senhøsten, så er vel kanskje litt lett for meg å si da:)
 
Ja :p nazi på rydding og vasking :p jeg blir så dårlig av husarbeid. Har vurdert hjemmehjelp, men må jo betale alt selv og de gjør ikke så mye har jeg hørt :p
Det er såpass ja :p Jeg har en morfar som er helt lik :p Tålelig greit her da, sånn rydding og sånn. Alt annet er det av og til verre med :eek:
 
Får starte med middag jeg :D mannen liker ikke fiskekaker. Fikk lyst på det etter 2 år uten men ikke han :p blir bacon pølse med gulerot stuing da :)
Tilsatte litt potet på kok på gulerot jeg :)
 
Last edited:
Back
Topp