Jeg har vært på vanntreningHar det.
Flink du er.
Hva har du trent?
Passer meg bra for tida
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har vært på vanntreningHar det.
Flink du er.
Hva har du trent?
Det skal jeg ogsåJoa..
Det kommer nok litt av det utover.
Skal vel bake litt jeg også etterhvert
Det skulle jeg ønske de hadde i nærheten av meg..Jeg har vært på vanntrening
Passer meg bra for tida
Jeg er veldig glad for å ha den mulighetenDet skulle jeg ønske de hadde i nærheten av meg..
Syns ikke det hjelper på meg, jeg
Tenker jeg skal lager:Det skal jeg også
Må bare tenke litt nytt på noen av slagene i år, da jeg vil ha noe som er melkefritt også
Hadde noen kurer med ganske kraftige medisiner når jeg var 22-30 år og vekten ble alltid høyere en får etter hver endt kurStor er jeg uansett, men ennå større blir jeg når jeg ikke gjør det la veldig på meg når jeg kom i puberteten og siden har jeg slitt med det. Bortsett fra et par år før jeg ble gravid med eldste og siden har jeg hvert stor... men håper jeg klarer å gå ned noen kg nå selv om jeg har innsett at jeg aldri kan bli som før jeg fikk barn
Det finnes jo så mye godtTenker jeg skal lager:
- Krumkaker
- Pepperkaker + hus
- Danske fedkager (melkefritt dersom man bruker margarin ikke smør)
- Berlinerkranser
Har du noe inni dem da?Det finnes jo så mye godt
Krumkaker pleier jeg også lage. Må ha til desserten på julaften
Vi bruker å ha multekrem daHar du noe inni dem da?
Hadde noen kurer med ganske kraftige medisiner når jeg var 22-30 år og vekten ble alltid høyere en får etter hver endt kur
Jeg klager egentlig ikke.Det skjønner jeg kan være tungt og kjedelig, må nesten være værre når det er pga slike ting enn sånn som det er med meg som la på meg etter jeg fikk barn..
Jeg klager egentlig ikke.
I dag er jeg helt frisk
Vil heller være tjukk og frisk, enn syk og tynn.
Men det hindrer meg ikke i å prøve å slanke meg
Det skjønner jeg godt, de ligner veldig
En er vel rundt 10 g, er det ikke det du får lov til å spise om dagen?Nå fikk jeg sykt lyst på! Har ikke spist de på lenge
Hørtes deilig utMmmm...
Suppe til lunsj var ingen dum ide
Det er jeg også glad for gittJa hei hurra! Haha! Trodde et øyeblikk det var mer gøy i middelalderen, men nå er jeg ganske så glad for at jeg lever nå
Skal jobbe onsdag, torsdag og fredag dagtid...Jaja litt er bedre enn ingenting
Hvordan ser uka ut da?
WhAt? Det er bra gjortHelt klart, bare synd de er så store for da holder det med 4 biter