Skravletråd august

Ja, vet jo det:)
Men uten skravletrådene hadde det blitt VELDIG rolig her..
Tror vi trenger å få tilbake storskravlerene for å dra igang litt liv!;)
Musemor i farta, Kengu, Therese, Mirell.. Men er imponert over alle de "nye" brukerene som klatrer høyt på lista denne måneden:D
Syns det er veldig bra med de nye :)

Kan ikke huske jeg har sett Mirell på lenge.
Jeg kommer tilbake, har bare vært litt mye denne måneden.
Tror det roer seg etter denne uken

Hei hei :) Hvordan står det til med dere da? Hatt en en fin helg?

Jeg er mega trøtt i dag, var seint hjemme og en liten tass med luft i magen som selvfølgelig ble plagsomt akkurat når jeg hadde sovnet :P så vi har foreløpig bare kosa, spist og bært frem til nå :) men med han sovende så burde jeg virkelig få tatt fatt på det jeg skulle gjort og fått meg en dusj :P

Jeg er mega trøtt i dag, var seint hjemme og en liten tass med luft i magen som selvfølgelig ble plagsomt akkurat når jeg hadde sovnet :P så vi har foreløpig bare kosa, spist og bært frem til nå :) men med han sovende så burde jeg virkelig få tatt fatt på det jeg skulle gjort og fått meg en dusj :P
Hei snuppa:D
Håper lilleputt er bedre i magen sin idag..
Alt bra her:D straks trening..

Jeg er mega trøtt i dag, var seint hjemme og en liten tass med luft i magen som selvfølgelig ble plagsomt akkurat når jeg hadde sovnet :p så vi har foreløpig bare kosa, spist og bært frem til nå :) men med han sovende så burde jeg virkelig få tatt fatt på det jeg skulle gjort og fått meg en dusj :p

Hatt en veldig fin helg.
Hadde en perfekt dag i Frognerparken i går :)

Får håpe han sover snart slik at du får gjort noe

Hei snuppa:D
Håper lilleputt er bedre i magen sin idag..
Alt bra her:D straks trening..

Han har hvertfall sovnet nå :) kjenner jeg trenger litt av den energien din nå jeg for jeg syntes husarbeidet kjennes ut som en treningsøkt akkurat nå Haha :P

Gjort noe gøy i helgen da søta? :)

Back
Topp