Sover dårlig...

mimma1

Glad i forumet
Er det normalt å sove dårlig så tidlig? Er 17+2. Jeg sovner på kvelden for da er jeg helt skutt, men våkner etter 3 timer ca og holder på å tisse på meg, da er det gjort, ligger våken lenge, sovner litt, men våkner av at jeg drømmer. Ikke alltid mareritt, men har hvertfall 5 drømmer iløpet av natta.
Vil veldig gjerne sove litt snart. Er det noe dette skyldes? Og er det noe som kan hjelpe? Er så tappa for energi, og vil bare sove en hel natt :)

Sånn er det her å.. Etter en dotur tar det ca 1 time før jeg sovner igjen. Og jeg sover urolig etter den turen. Sov på dagen/ettermiddagen hvis du har mulighet :)

Samme her, slik var det sist også. Like greit, så vender man seg til søvnløse netter når babyen kommer :D hahaha, Neida :) joda, litt mener jeg det faktisk :)

Jeg drømmer mye, men fy så mye bedre jeg sover....og lengre, ikke minst!
Jeg har hatt søvnproblemer de siste 3-4 åra, og da snakker vi 1-2 timer søvn pr natt! Gikk på Imovane før svangerskapet for å få sove iallfall 3-4..og nå sover jeg 5-6 uten imovane!
De andre svangerskapene har også vært preget av dårlig søvn, men da var jeg mye dårligere enn nå også.:)
Ikke unormalt altså å sove dårligere i perioder.

Samme her, slik var det sist også. Like greit, så vender man seg til søvnløse netter når babyen kommer :D hahaha, Neida :) joda, litt mener jeg det faktisk :)
Joda, det skal jeg faktisk være enig i, men hadde jeg bare fått sove i mellom liksom :) også trenger jeg å komme meg litt, har gått ned nesten 10 kg hittil, så trenger å hvile ut litt :) nå blir jeg kvalm fordi jeg ikke sover nå liksom :p

Jeg drømmer mye, men fy så mye bedre jeg sover....og lengre, ikke minst!
Jeg har hatt søvnproblemer de siste 3-4 åra, og da snakker vi 1-2 timer søvn pr natt! Gikk på Imovane før svangerskapet for å få sove iallfall 3-4..og nå sover jeg 5-6 uten imovane!
De andre svangerskapene har også vært preget av dårlig søvn, men da var jeg mye dårligere enn nå også.:)
Ikke unormalt altså å sove dårligere i perioder.
Sover liksom ikke godt da heller jeg. Også er jeg totalt utmatta etter 12 uker med oppkast, så trenger liksom å hvile ut litt :)

Sånn er det her å.. Etter en dotur tar det ca 1 time før jeg sovner igjen. Og jeg sover urolig etter den turen. Sov på dagen/ettermiddagen hvis du har mulighet :)
Da er det nok normalt, men veldig irriterende. Jeg sover en liten dupp på dagen da, men føler liksom jeg må prøvd å holde meg våken så jeg sover til natta :) hjelper ikke veldig da men. Går hjemme siden jeg har vært syk hele tiden da, så har jo forsovidt muligheten :)

Sover dårlig her også. Må stormtisse 3-4 ganger pr.natt og får av og til besøk av 1,5 åringen i senga, og da får jeg gjerne noen bittesmå tær i ansiktet. Men det er ok da :D Mannen snorker og vekker meg også, samt at jeg av noen årsak er engstelig på natt når jeg er gravid. Faktisk så er det et av de første tegnene, pleier å komme ca.1 uke etter EL, da våkner jeg 03 og får ikke sove før 05.. Makan?!

Sover dårlig her også, pga. at jeg må på do. Har stått opp minst to ganger hver natt i noen uker nå, så jeg tror det blir lenge til jeg får en hel natts søvn igjen, for å si det sånn... Har ingen gode råd dessverre.

Sover dårlig her også. Må stormtisse 3-4 ganger pr.natt og får av og til besøk av 1,5 åringen i senga, og da får jeg gjerne noen bittesmå tær i ansiktet. Men det er ok da :D Mannen snorker og vekker meg også, samt at jeg av noen årsak er engstelig på natt når jeg er gravid. Faktisk så er det et av de første tegnene, pleier å komme ca.1 uke etter EL, da våkner jeg 03 og får ikke sove før 05.. Makan?!
Det hørtes veldig likt ut, uten noen tær i ansiktet da :) men gubben her også snorker som et uvær, så jeg må dytte han over på siden hundre ganger iløpet av natta føles det som :) er også endel engstelig, og blitt helt panisk på at jeg på planlegge ting, så i natt lurte jeg fælt på hvordan jeg ville ha alle juletradisjoner, noe jeg sikkert kan drøye et år til :D men er vel hormoner som gjør at en blir litt rar sånnsett :)

Det hørtes veldig likt ut, uten noen tær i ansiktet da :) men gubben her også snorker som et uvær, så jeg må dytte han over på siden hundre ganger iløpet av natta føles det som :) er også endel engstelig, og blitt helt panisk på at jeg på planlegge ting, så i natt lurte jeg fælt på hvordan jeg ville ha alle juletradisjoner, noe jeg sikkert kan drøye et år til :D men er vel hormoner som gjør at en blir litt rar sånnsett :)

Trenger ikke hormoner for sånt. Mannen har planlagt dåp allerede, med gjesteliste, mat, kaker og hvor mange poser kaffe vi trenger! :p

Jeg sover hvertfall dårlig!
I natt sovnet jeg kl 02, og våknet litt over 06... Ikke braaaa!

Jeg sov veldig dårlig i mitt forrige svangerskap. Alt vekket meg, og mannen var bare en plage i sengen. Jeg endte med å rømme til et annet soverom, og etter det sov jeg kjempe godt. Så kanskje du skal prøve å ligge uten en i sengen en natt eller to å se om det hjelper?

Jeg hadde en periode i starten av svangerskapet hvor jeg våknet på natten og lå våken et par timer. Heldigvis gikk det over, og nå hender det bare en gang i mellom hvor jeg har sånne netter :) håper det bare er en periode for deg. Ellers har jeg dessverre ingen råd.

Samme her, våkner av alt og ligger litt våken hver natt. Jeg var sånn sist også:)

Jeg drømmer så mye, så nettene blir lange. I natt drømte jeg at jeg fikk ei jente (drømmer alltid at det er jente, men har jo egentlig guttefølelse!). Uansett, så glemte jeg jenta! Glemte å mate ho. Og babycallen var ødelagt. Og nøkkelkortet til hotellrommet hadde flasset av og jeg fikk ikke opp døren til der hu lå! Dajeg endelig fikk meg inn, så var hu borte.

Det er IKKE godt å drømme slike ting... Gaaaash. Trøtt.No

Jeg sov veldig dårlig i mitt forrige svangerskap. Alt vekket meg, og mannen var bare en plage i sengen. Jeg endte med å rømme til et annet soverom, og etter det sov jeg kjempe godt. Så kanskje du skal prøve å ligge uten en i sengen en natt eller to å se om det hjelper?
Forundrer meg ikke, for han kjefter jeg på hele natta jeg. Han både snorker og ligger på min plass sier jeg, men er vel heller jeg som ligger midt i senga :)

Jeg drømmer så mye, så nettene blir lange. I natt drømte jeg at jeg fikk ei jente (drømmer alltid at det er jente, men har jo egentlig guttefølelse!). Uansett, så glemte jeg jenta! Glemte å mate ho. Og babycallen var ødelagt. Og nøkkelkortet til hotellrommet hadde flasset av og jeg fikk ikke opp døren til der hu lå! Dajeg endelig fikk meg inn, så var hu borte.

Det er IKKE godt å drømme slike ting... Gaaaash. Trøtt.No
Jeg drømmer også sånne dumme ting. Drømte at jeg glemte igjen ungen på senteret jeg, og bar borte når jeg kom tilbake. Våkner av at jeg gråter flere ganger iløpet av en natt :O

Back
Topp