Skravletråd august

Jeg bruker også tidvis god tid i mange av hyllene. Men hakke sett det lell...

Ikke helt sikkert at din butikk har det da, men min kiwi har. Det som har frustrert meg mer enn en gang er at de ikke har noe "gi bort sjokolade" der. De har twist da, men ikke en eneste konfekteske, jeg finner ikke engang after eight. Jeg skulle ha en oppmerksomhet til naboen, men neida, da måtte jeg på bunnpris. De kunne da vel hatt NOE?

Nå har de til og med fått det på vår lokale Kiwi! Og der har de dårlig utvalg :o
Da er det åpenbart jeg som ikke har vært oppmerksom nok. Men finner det sikkert nå som jeg vet det finnes da;)

Bakovervendt er det greit nok altså, men LANGT nedenfor gikk de jo ikke, vi tok ut puta under baken, og etterpå flytttet vi selene opp på det andre hakket, og altså var det ikke noe problem i det hele natt. De skal ike gå langt nedenfor nei, men litt. (Forovervendt skal de komme fra over skulderen, mener jeg. Forovervendt sitter ikke mine i fempunkt, det er jo ikke bra i det hele tatt, så jeg snur ikke før de går i beltestol, da kommer den jo helt klart overnfra
Puta ute
Flyttet opp hakk
Allerede pittelitt neddom skuldrene

Ikke helt sikkert at din butikk har det da, men min kiwi har. Det som har frustrert meg mer enn en gang er at de ikke har noe "gi bort sjokolade" der. De har twist da, men ikke en eneste konfekteske, jeg finner ikke engang after eight. Jeg skulle ha en oppmerksomhet til naboen, men neida, da måtte jeg på bunnpris. De kunne da vel hatt NOE?
NOE burde de absolutt ha! Liker nærbutikker man kan få alt man trenger i hverdagen. Også gi-bort-gaver...

Da er det åpenbart jeg som ikke har vært oppmerksom nok. Men finner det sikkert nå som jeg vet det finnes da;)
Aldri prøvd å bake med det, men det skal jeg jammen prøve nå. Bare et problem og det er at tørrvareskuffen er overfylt allerede!

Pose med smågodtblanding fra Nidar? :D

Hehe...det er lettvint og godt:D
Jobber på flyplass og her har vi jaggu Peppes:p

Da hadde det fort blitt en del pizza....

I overtidsperioden, som jeg ikke skal gjennom denne gangen, jobber man på min arbeidsplass overtid tre dager i uka, det ble gjort enighet om et, vi jobber ikke livet av oss, vi jobber til klokka åtte. Mandag, tirsdag og torsdag. Ikke fredag, og godt med en vanlig dag midt på. Disse dagene er vi jo altså hjemmefra over 12 rimer med minst 3 timer overtid, så vi har rett på middag. Litt over halv fire setter vi derfor på to store gryter med vann, alle som er der den dagen kommer og velger i det rikholdige utvalget i kjølesakapet, vi har to hyller tettstablet med fjordland. Så koker vi dem i to minutter (ja, lage slik mat i micro går også, men da blir det jo til en og en, på denne måten er alt klart samtidig) og klokka fire ca så spiser vi middag sammen. Man blir en anelse lei fjordland innen midten av februar, men det er jo hyggelig og sosialt da. Og egentlig ikke så verst å spise gratis middag mens man hever overtidslønn.Det er jo det vi har rett på, men det er slett ikke alle steder man får det av den grunn

Pose med smågodtblanding fra Nidar? :D

Det har de, men jeg skal av og til ha noe "pent" på en måte. enten det er til besteforeldre (Mannens besefar fikk en kong håkong av oss til jul hvert år så lenge han levde) eller til naboen, som altsåer like gammel som min mor, så jeg føler litt det er generasjonen over oss (men deres unger er 18 da)

Da er det ikke en nidarpose jeg vil ha. Helst ville jeg hatt kong håkon, men det ble sfinx.

Aldri prøvd å bake med det, men det skal jeg jammen prøve nå. Bare et problem og det er at tørrvareskuffen er overfylt allerede!
Uff, ikke snakk! Min er stappfull! Jeg burde absolutt få rydda i den. I morra kanskje? Definitivt ikke i kveld...

Puta ute
Flyttet opp hakk
Allerede pittelitt neddom skuldrene

Og pittelitt nedom er greitl, om fra nå av vokser de ikke like rasende fort altså, størrelse 68 i klær brukte mine gasnke lenge, etter å ha rast gjennom størrelse etter størrelse til det.

Uff, ikke snakk! Min er stappfull! Jeg burde absolutt få rydda i den. I morra kanskje? Definitivt ikke i kveld...

Definitivt ikke i kveld. Jeg har et skap, men det er stappa ja.

NOE burde de absolutt ha! Liker nærbutikker man kan få alt man trenger i hverdagen. Også gi-bort-gaver...

Ja, noe. De har jo ei hel hylle med bursdagsKORT. De kunne hatt gi-bort-halvpent-skololade også. Trener ikke fire typer å velge i. Men en i alle fall.

Det har de, men jeg skal av og til ha noe "pent" på en måte. enten det er til besteforeldre (Mannens besefar fikk en kong håkong av oss til jul hvert år så lenge han levde) eller til naboen, som altsåer like gammel som min mor, så jeg føler litt det er generasjonen over oss (men deres unger er 18 da)

Da er det ikke en nidarpose jeg vil ha. Helst ville jeg hatt kong håkon, men det ble sfinx.
Ser den. Har de virkelig ikke twist engang? :eek: Ikke kong Håkon det heller da. Du må nok på Meny!

Red. Ser nå at du skrev de hadde twist ;) hva med å be de ta inn konfektesker? Spesielt før jul, da går det sikkert masse av det!

Last edited:
Ja, noe. De har jo ei hel hylle med bursdagsKORT. De kunne hatt gi-bort-halvpent-skololade også. Trener ikke fire typer å velge i. Men en i alle fall.
Én holder i massevis.

Og pittelitt nedom er greitl, om fra nå av vokser de ikke like rasende fort altså, størrelse 68 i klær brukte mine gasnke lenge, etter å ha rast gjennom størrelse etter størrelse til det.
Bruker 74 nå:) satser på det holder litt til. Var jo leveringstid på setet, og satser ikke på vente til dwsember + leveringstid da. Trenger det nok til desember

Back
Topp