Må være noe sånt! Prøvd å Google men sluttet fort med detLivmor som savner sommerferie?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Må være noe sånt! Prøvd å Google men sluttet fort med detLivmor som savner sommerferie?![]()
Google er livsfarlig! Har du mulighet til å ringe jordmor og spørre?Må være noe sånt! Prøvd å Google men sluttet fort med det![]()
Roet seg til natten, men blir det sånn her i kveld hører jeg nok med legevakten ja. Er sikkert normalt, men kan ikke huske at de satt så hardt sistGoogle er livsfarlig! Har du mulighet til å ringe jordmor og spørre?
Er du ordentlig bekymret kan du ringe legevakten også for å spørre om råd. Jeg ha ringen erfaring på området, men er fælt å gå rundt å være bekymret.![]()
Roet seg til natten, men blir det sånn her i kveld hører jeg nok med legevakten ja. Er sikkert normalt, men kan ikke huske at de satt så hardt sist![]()
Ok, ja det virker jo logisk. Men i går når det var verre en noen gang hadde jeg jo hatt fri. Hadde bare trasket litt rundt i byen og kjørt bil. Men er jo sliten fra uken på jobb.Jeg snakket med min jordmor om dette på kontroll på torsdag, jeg har en del kynnere på kveldstid om jeg har hatt en lang/slitsom dag på jobb, hun mente det ikke var direkte farlig men at det var et tengn på at kroppen trenger mer vile og anbefalte meg å be om mer tilrettelegging evt sykemelde meg 20% kynnere er jo livmora som trekker seg sammen/øver til riene så dette må tas på alvor mente hun.
Jeg får kynnere hvis jeg går en stund på asfalt eller annet hardt underlag. Kanskje magen sa ifra at det ikke var greit å traske rundt i byen etter en lang uke på jobb?Ok, ja det virker jo logisk. Men i går når det var verre en noen gang hadde jeg jo hatt fri. Hadde bare trasket litt rundt i byen og kjørt bil. Men er jo sliten fra uken på jobb.
Ok, ja det virker jo logisk. Men i går når det var verre en noen gang hadde jeg jo hatt fri. Hadde bare trasket litt rundt i byen og kjørt bil. Men er jo sliten fra uken på jobb.