Hvor lenge prøvde dere ?

første gang satt den 3 pp, men dette endte med sa. ble gravid 1 pp etter sa. med nr. 2 gikk det et år før den satt. Nå er vi gravide igjen . Denne gangen med en liten overraskelse da vi egentlig ikke var prøvere.

Gikk på 1 forsøk, så føler at vi har vært kjempe heldige. Var klar for at det kunne ta lang tid. Hadde sluttet med p-piller et par måneder før vi prøvde. Brukte kondom I mellomtiden.

3 mnd egentlig, men 2 mnd med skikkelig innsats

Vi var uheldig og fikk en exu først og en eggleder mindre, men 8 mnd etter det satt den på riktig plass :-D

Hei:)
Jeg hadde exu for tre år siden, og har bare en eggleder igjen. Men nå er jeg i 8 uke, har du fått ultralyd og får du noe spesiell oppfølging?:)

Jeg skal på ultralyd på onsdag og håper alt er i orden❤️

Hei:)
Jeg hadde exu for tre år siden, og har bare en eggleder igjen. Men nå er jeg i 8 uke, har du fått ultralyd og får du noe spesiell oppfølging?:)

Jeg skal på ultralyd på onsdag og håper alt er i orden❤️
Ja jeg har fått ekstra oppfølging, vært på en ultralyd tidlig for å se at det var på riktig plass og skal på ny om 2 uker for å se hjerte slå :-) i tillegg fått målt hcg :-) føler vi har fått veldig bra oppfølging nå i starten :-) masse lykke til på ultralyd :-)

Hei igjen☺️Så bra, jeg satser på at det har gått bra denne gangen. Så gleder meg til ultralyd. Er jo ca 8-9 uker på vei i følge legen!❤️

Med første tok det 2 mnd med andre tok det 4 år og denne gangen var vi ikke helt begynt å prøve for fult men ca 2 mnd fra vi begynte å tenke på det

Med nr 1 gikk det på 2 forsøk, og nå med nr 2 skjedde det på 1 forsøk :)

Back
Topp