Håper lille Ufår sine snartHun har fått 2 stk
Kom opp omtrent likt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper lille Ufår sine snartHun har fått 2 stk
Kom opp omtrent likt
ja jeg blogger vettuHar du egen blogg?
Hva om?ja jeg blogger vettu![]()
Fordi han klørHåper lille Ufår sine snart
det varier veldig hva som dukker opp i hodet mitt når jeg setter meg ned å skriverHva om?
Hmm spennendedet varier veldig hva som dukker opp i hodet mitt når jeg setter meg ned å skriverjeg pleier å skrive 2 innlegg og plubisere de litt forskjellig på dagen så det ikke blir for mye på en gang. idag har jeg skrevet om hva jeg mener er en god venn og om amming
![]()
Det tror jeg påIkke på åpent forummen det er veldig fint
![]()
Enkelte har prøvd å få meg til å begynne å blogge mange ganger, men det har liksom ikke blitt til detja jeg blogger vettu![]()
Å ja!!!Fordi han klør
Mye eller?
Her var de der bare plutselig. Ble helt overrasket. Hun klødde jo mye. Men det hadde hun jo gjort lengeÅ ja!!!
Ekstremt mye
en god venn for meg er en som faktisk er der uansett hva og som prøver å sette seg i min situasjon så best man klarerHmm spennende
Hva mener du er en god venn feks?
det er ikke alle som får det til for man må jo ha noe å blogge hver eneste dagEnkelte har prøvd å få meg til å begynne å blogge mange ganger, men det har liksom ikke blitt til det
Antall fisker og reker har blitt mindre med tiden.. Nå har vi vel igjen 2 suge/algefisker, 8 steamfisker og 3 reker.. Må få oss noen flere og større når vi flytter akvariumet (skal flytte det til et sted lenger fra vedovnen og rense det snart).Kuuuuult! Har du saltvannsakvarium? Legg ut flere bilder da er du snill!
Jeg har ei slik <3en god venn for meg er en som faktisk er der uansett hva og som prøver å sette seg i min situasjon så best man klareren god venn er en jeg ikke må ha kontakt med daglig, men når vi har kontakt er det som vi pratet i går
![]()
Oj så vakkert!!Antall fisker og reker har blitt mindre med tiden.. Nå har vi vel igjen 2 suge/algefisker, 8 steamfisker og 3 reker.. Må få oss noen flere og større når vi flytter akvariumet (skal flytte det til et sted lenger fra vedovnen og rense det snart).
Suge/algefisk og reke![]()
Fisken våres som kun har et øye (på den andre siden)
![]()
Reke som spiser
![]()
Diverse steamfisjer og reker
![]()
Nesten hele akvariumet.
![]()
God kveldGod kveld, og god helg jenter.
Dagen i dag her gått med til å være mamma og gjøre husarbeid samt skravle med naboen.
Snart skal jeg til å lage mat
Hva har dere gjort?
Hihi...gratulere med detHurra der var de første tigerstripene kommet![]()
Det var noe som jobbet ganske hart for å få meg til å starte en mat blogg.det er ikke alle som får det til for man må jo ha noe å blogge hver eneste dagjeg hadde en stopp nå pga sykdom og at jeg ikke klarte å skrive om noe annet om når vi mistet. det er for sensetiv informasjon, men i går lettet det og jeg blir så glad når jeg blogger
idag ble det ganske så lange innlegg og jeg skriver rett fra levera jeg
er ikke alle som liker det, men de fleste synes jeg er tøff som gjør det. tørr ikke skrive for mye siden jeg fikk melding til bv av en eller annen. anonym melder. jævlig kjipt... forbanna drittfolk sier bare jeg !!
Så spennende daTakkJepp, har 3 eller 4 stk. Hadde 5. En ble spist opp av kampfisken når den var for liten. Og for noen mnd siden døde kampfisken.
ange skurker i kveld?God kveld
Jeg har trent og bakt pizzasnurr idag!
Nå er jeg på jobb![]()