poncho

laban igjen....

Gift med forumet
Februarhjertene2017
Mitt nye favoritt plagg er poncho.
Kjøpte en i 100% merinoull i dag :-) tynn og bløt og deeeeeeilig :-)

Etter at en gammel bekjent gjettet at jeg var gravid, og trodde jeg var 4 mnd på vei:wtf
Sååååå stor er ikke magen min altså :-p

På jobben i går pratet jeg med en kollega som glodde veldig på magen min, tror ikke han skjønte at han glante så åpenbart, men ingen tvil om hva han tenkte. Bra han hadde vett til å ikke spørre :-)

Den ponchoen hørtes ut som et must akkurat nå! Lyst å dele hvor du kjøpte denne? ;)

Ja, kan du dele hvor du har kjøpt den? Jeg har sett etter poncho et par ganger, men vanskelig å finne en spm både er fin og ikke for tykk ;)

Den ponchoen hørtes ut som et must akkurat nå! Lyst å dele hvor du kjøpte denne? ;)

Merket heter th8, og den er kjøpt på en butikk som heter Zoe ...... sjekk facebook siden hennes :-) kostet 799,- og det er billig til å være 100% merinoull :-) Det finnes bare en av den butikken, men det kan hende noen andre fører merket :-)

Merket heter th8, og den er kjøpt på en butikk som heter Zoe ...... sjekk facebook siden hennes :) kostet 799,- og det er billig til å være 100% merinoull :) Det finnes bare en av den butikken, men det kan hende noen andre fører merket :)

Klarer ikke finne butikken på Face jeg, finner kun personer med navn Zoe... Er det noe mer å søke på? :)

Klarer ikke finne butikken på Face jeg, finner kun personer med navn Zoe... Er det noe mer å søke på? :)

Gå inn på the8th sin Facebook side. Er litt nedover på siden der. Finnes i flere farger :-) Sjekket Facebook siden til ZOE nå, og hun har ikke fått lagt den ut ennå.

Back
Topp