Tidlig ul i Bergen?

babydrøm<3

Forelsket i forumet
Sommerfuglene <3
Aprillykke 2016
Noen som vet om noen som tar tidlig ul i Bergen som ikke koster så alt for mye?

Jeg var sist på Majorstuaklinikken Bergen sist og var veldig fornøyd med de. De tok bare rundt 900 kr. Men ser ikke ut som de fortsatt holder på :(

Jeg var på majorstuaklinikken og ultralydklinikken i fjord :) hadde en bra opplevelse begge stedene. Men er veldig dyrt

Sentrumslegene koster 1200 førstegang og 950 neste gang man går.
Eg har bestilt på volvat. 1475 kr.

Jeg ringte til volvat men de skulle 1575 :( syns det var veldig mye.

Noen som vet om noen som tar tidlig ul i Bergen som ikke koster så alt for mye?

Hørte man kan ta tidlig ultralyd på betanien sykehus i Bergen, var snakk om gratis også, men litt usikker, går ann og ringe og høre med dem.

Hørte man kan ta tidlig ultralyd på betanien sykehus i Bergen, var snakk om gratis også, men litt usikker, går ann og ringe og høre med dem.
Hvor i Bergen ligge det da?

Sniker fra mars, vi tok tidlig ul på ultralydklinikken og er strålende fornøyd! Fikk også 3D bilde av den lille, og vi ble forklart grundig om alt. Det var en stor skjerm på veggen som jeg og mannen så på. Fikk med alle bildene hjem på en minnebrikke i tillegg til at hun skrev ut de fire beste. Var dyrt da, betalte 1400 kr, men så absolutt verdt det! :-)

Ingen flere i Bergen? :/

Anne Lone wollen på Volvat er kjempe hyggelig og flink. Var hos henne forgje svangerskap! Skal dit igjen denne gangen om det ikke er en exu igjen :(

Last edited:
Anne Lone wollen på Volvat er kjempe hyggelig og flink. Var hos henne forgje svangerskap! Skam dit igjen denne gangen om det ikke er en exu igjen :(
Jeg skal to Anne Lone Wollen den 8 sep :) Godt å høre at hun er flink ;)

Back
Topp