uke 11..

SvimeHøna

Høye-ønsker2015
Er 11 uker i dag eller morgen, men jeg er skikkelig bekymret!!! Føler meg overhode ikke gravid nå!!!:arghh: Skikkelig usikker på om det er liv nå... Er det noen andre som har opplevd at i uke 11 bare forsvant alt... Sånn plutselig? Tusen takk for svar
 
Er 11 uker i dag eller morgen, men jeg er skikkelig bekymret!!! Føler meg overhode ikke gravid nå!!!:arghh: Skikkelig usikker på om det er liv nå... Er det noen andre som har opplevd at i uke 11 bare forsvant alt... Sånn plutselig? Tusen takk for svar
Jeg er 10+6( så liv i går på ul) kvalmen har dabbet veldig av de siste dagene. Fremdeles trøtt og sulten. Legen sier det er normalt. De kan plutselig komme tilbake. Nå er jo også produksjonen av hormoner i en annen del enn tidligere. Er fu bekymret kan du jo ta en ul..?
 
Er 11 uker i dag eller morgen, men jeg er skikkelig bekymret!!! Føler meg overhode ikke gravid nå!!!:arghh: Skikkelig usikker på om det er liv nå... Er det noen andre som har opplevd at i uke 11 bare forsvant alt... Sånn plutselig? Tusen takk for svar

Jeg har så å si ikke følt meg gravid i det hele tatt, har veldig lite med symptomer. Vi så på ul og da var det full sprell der nede :)
 
Hva er grunnen til at du føler det ikke er liv lenger?
 
Jeg er også i uke 11 i dag og har hele veien hatt lite symptomer. Per i dag kjenner jeg mest på svimmelhet og noen dager får jeg stikkinger i magen. Skal til UL neste uke for å få bekreftet det uvirkelige. Bestill deg en UL du også om det bekymrer deg mye:)
 
Du er heldig sier jeg bare ;) Symptomene mine forsvant brått når jeg var ca 9 uker. Kom tilbake like brått for noen dager siden, syns det er verre enn noensinne :p Er 11+4 i dag, så håper det bare er forbigående.

Det er jo helt normalt at symptomer og sånn forsvinner når man nærmer seg andre trimester. Men er du bekymret kan det være lurt å få en time til ultralyd. Bare dumt å gå rundt å være bekymret og alt egentlig er i skjønneste orden :)
 
Ingenting å bekymre seg for. Mine symptomer har avtatt veldig nå i uke 12. Helt normalt.
 
Jeg hadde også lite symptomer fra ca uke 7. Men nå de siste 3 dagene har jeg ligget strak ut på sofaen med ekstrem kvalme og null energi. Er 12+1 i dag :)
 
Hva er grunnen til at du føler det ikke er liv lenger?

Mistet så mange ganger, og alltid følt når noe er galt. Var på ul litt over en uke siden, og da var alt bra.. Men det har vært slik så mange ganger. Forhåpentligvis er det bare usikkerheten og bekymringen som gjør at jeg føler det slik. Akkurat som jeg er i en slags limbo (tørr ikke håpe for mye, men veldig nærme den magiske grensa, og kan da gjerne begynne å glede meg/se fremover??!)
 
Mistet så mange ganger, og alltid følt når noe er galt. Var på ul litt over en uke siden, og da var alt bra.. Men det har vært slik så mange ganger. Forhåpentligvis er det bare usikkerheten og bekymringen som gjør at jeg føler det slik. Akkurat som jeg er i en slags limbo (tørr ikke håpe for mye, men veldig nærme den magiske grensa, og kan da gjerne begynne å glede meg/se fremover??!)

Skjønner deg veldig godt! <3 Selv er jeg 11 uker i morgen, men frykter det værste da jeg tidligre bare har opplevd døde foster. Så jeg har bestemt meg for å bestille time til ul neste uke, så jeg slipper å bekymre meg så voldsomt som jeg har gjort de siste dagene.
Håper det viser seg at alt står bra til med den lille i magen din!
 
Last edited:
Er 11 uker og har mistet noen symptomer jeg også. Merker mindre til graviditeten enn tidligere. Har bestilt ul neste uke for å se at alt er bra, men er nok bare jeg som bekymrer meg mer enn nødvendig...
 
Mistet så mange ganger, og alltid følt når noe er galt. Var på ul litt over en uke siden, og da var alt bra.. Men det har vært slik så mange ganger. Forhåpentligvis er det bare usikkerheten og bekymringen som gjør at jeg føler det slik. Akkurat som jeg er i en slags limbo (tørr ikke håpe for mye, men veldig nærme den magiske grensa, og kan da gjerne begynne å glede meg/se fremover??!)
Uff, skjønner når skal du på ul igjen? Du får vel tett oppfølging?
 
Det er veldig vanlig at symptomene avtar rundt uke 10. Er vel noe med at HCG synker noe, for så å stabilisere seg.

Har også hatt lite symptomer og ikke følt meg gravid. Da jeg begynte å blø ble ikke bekymringen mindre., var sikker på at det var SA på gang. Men UL viste at alt var fint, så det er heldigvis ikke alltid magefølelsen er riktig.

Skjønner godt bekymringen din, kjenner også på det at jeg er nervøs med disse blødningene. Men vi får bare krysse fingrene å håpe på det beste.
 
Er 11 uker i dag eller morgen, men jeg er skikkelig bekymret!!! Føler meg overhode ikke gravid nå!!!:arghh: Skikkelig usikker på om det er liv nå... Er det noen andre som har opplevd at i uke 11 bare forsvant alt... Sånn plutselig? Tusen takk for svar
Hadde sånn sist, og alt var bare bra:)
 
Akkurat det samme skjedde med meg.... Ble kjempestresset, men det viste seg at alt var helt bra (var på UL i uke 12).
Så bare senk skuldrene og nyt at formen er bedre :happy:
Legen sa også at det er heeeelt normalt at symptomene forsvinner på den tiden.
 
Jeg har nesten ikke hatt symptomer hele graviditeten.. Og etter uke 11 ble jeg mindre trøtt osv.. Ble kjemperedd men tror det er vanlig at symptomer forsvinner rundt uke 11 :)
 
Er 11 uker i dag eller morgen, men jeg er skikkelig bekymret!!! Føler meg overhode ikke gravid nå!!!:arghh: Skikkelig usikker på om det er liv nå... Er det noen andre som har opplevd at i uke 11 bare forsvant alt... Sånn plutselig? Tusen takk for svar

Slik var det hos meg i forrige svangerskap også. Var nesten som å skru av en bryter, plutselig var jeg ikke kvalm lenger, og mye mindre trøtt. Deilig, men samtidig skummelt. Synes den verste tiden var fra symptomene forsvant til magen begynte å komme. Følte meg plutselig ikke gravid i det hele tatt. Men ta en tlf til lege/jordmor om du er bekymret :) Jeg var innom flere ganger i den perioden for å høre hjertelyd. Hadde også MYE stikkinger i magen, så ble bekymret av det også. Men det var jo bare livmora som strakk seg og vokste :)
 
Slik var det hos meg i forrige svangerskap også. Var nesten som å skru av en bryter, plutselig var jeg ikke kvalm lenger, og mye mindre trøtt. Deilig, men samtidig skummelt. Synes den verste tiden var fra symptomene forsvant til magen begynte å komme. Følte meg plutselig ikke gravid i det hele tatt. Men ta en tlf til lege/jordmor om du er bekymret :) Jeg var innom flere ganger i den perioden for å høre hjertelyd. Hadde også MYE stikkinger i magen, så ble bekymret av det også. Men det var jo bare livmora som strakk seg og vokste :)

Åhhh:)!! Jeg føler akkurat de tingene du skriver her... Jeg føler magen vrenger seg, og driver å omjustere alt som finnes inni der (kanskje det er livmoren som strekker seg)? Det føles utrolig rart ut :/
 
Back
Topp