Snyte seg selv, hvor gammel

mkrago

Elsker forumet
Nå begynte barnet ditt å blåse nesa når du ba om det?

Folk virker så overrasket når jeg sier at lille gutt har gjort det nesten hver gang vi spørr siden han var ca 18-19 måneder gammel. Han elsker også å hente dopapir og blåse nesa, ikke alltid han får det til, men overraskende ofte går det bra. Han er 21 mnd.

Han var litt under to år da det var helt uproblematisk. Før det klarte han det innimellom, men ikke så bevisst som da han ble bittelitt eldre :).

Tipper sønnen min var 2 år. Han gjør det uten at vi holder etc. Ordner det selv.
Datteren min vil at vi holder, hun er snart 3 :)

Det der lærte jeg aldri. Oppdaget gleden av et snyt I fjor! Min sønn skal med andre ord få lære dette fra en ung alder ;)

3-åringen min blåser ut med munnen når jeg ber henne blåse og holder papir foran nesa :p

Hun kan fint hente papir og tørke nesa si selv, fordi hun føler seg snørrete. Men hun får ikke til å blåse ut snørret enda.

Nå begynte barnet ditt å blåse nesa når du ba om det?

Folk virker så overrasket når jeg sier at lille gutt har gjort det nesten hver gang vi spørr siden han var ca 18-19 måneder gammel. Han elsker også å hente dopapir og blåse nesa, ikke alltid han får det til, men overraskende ofte går det bra. Han er 21 mnd.

Min var nok samme alder, kanskje til og med noen mnd yngre :) Begynte med det rett etter bhg-start (15 mnd) :)

Frøkna har blåst som en Gud fra sin første forkjølelse da hun var 11 mnd gammel. Folk blir overrasket her også. Hun ble to år i juli.

Ikke lenge siden hun begynte med det! Ble helt sjokkert jeg, da hun blåste til gjennom nesa. Nesten sånn at jeg skvatt. :P Hun er 3,5 år.

Back
Topp