Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei du er ikke alene om detBare jeg som ikke skjønte denne tråden helt?
Skjønner ingenting jeg hellerBare jeg som ikke skjønte denne tråden helt?
Skjønner ingen ting jeg!Bare jeg som ikke skjønte denne tråden helt?
Ang å reise på et arrangement der man vet man står i fare for å bli smittet av en forferdelig omgangssyke? Og er gravid og i veldig dårlig form fra før og vært på nippet til å bli innlagt på sykehus pga av dehydrering siste tiden.
Da hadde jeg holdt meg langt unna! Og samboer hadde pent måtte det samme!!Ang å reise på et arrangement der man vet man står i fare for å bli smittet av en forferdelig omgangssyke? Og er gravid og i veldig dårlig form fra før og vært på nippet til å bli innlagt på sykehus pga av dehydrering siste tiden.
Tror kanskje trådstarter har redigert innlegget sitt/fjernet det og skrevet punktum i stedet.Bare jeg som ikke skjønte denne tråden helt?
Trodde det var en lek jeg, og en kode jeg ikke klarte å knekke! Haha!Tror kanskje trådstarter har redigert innlegget sitt/fjernet det og skrevet punktum i stedet.
Godt det ikke bare var meg.....Trodde det var en lek jeg, og en kode jeg ikke klarte å knekke! Haha!![]()