Den er jo detMen posebrownies er godt det! Og ofte uten melk![]()
Ja, den var faktisk det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den er jo detMen posebrownies er godt det! Og ofte uten melk![]()
Baker uten jeg jaJa ikke sant, boller med rosiner har jeg aldri skjønt...![]()
Var en del kjøtt, faktisk..Artig med slike overraskelserkanskje du har mer spennende oppi der?!
Det meste er bedre med sjokoladeDET er helt sant!! Rykende fersk med en bit melkesjokolade inni! Savn!
Møllerens er uten hvertfall, og trodde det gjaldt toro sin ogsåDen er jo det
Ja, den var faktisk det![]()
Åh, det høres sykt godt ut! Jeg ELSKER melkesjokolade,men kan dessverre ikke spise det... Det er dessverre ikke alltid det funker like bra med melkefri sjokolade...Det meste er bedre med sjokolade
Jeg lærte et triks nylig som var at du skulle putte en sjokoladebit inni sjokolademuffinsen eller sjokoladefondanten, slik at du fikk ordentlig flytende kjerne når de var nystekt. Sååå godt!![]()
Stemmer det, jeg sjekket pakken på butikken i gårMøllerens er uten hvertfall, og trodde det gjaldt toro sin også![]()
Skal huske på detDu får lage noen uten neste gang![]()
Nei, det er jo skandale?!Bare boller med rosiner? Nei nei, DET går jo ikke![]()
Den er kjempe godJeg skal bake brownies i kveld, riktignok Toro sin da![]()
Det høres bra utSkal huske på det![]()
Den er jo detDen er kjempe god![]()
Hva skjer der ?Skal til frøyaklinikken :/
God duIkke noe hyggelig at du har det tøft
Krysser alt for at det er deres tur snart!!
Pratet om hva vi kan ta av prøver og de gangene når jeg mistetHva skjer der ?
Hmm.. Kokesjokolade da?Åh, det høres sykt godt ut! Jeg ELSKER melkesjokolade,men kan dessverre ikke spise det... Det er dessverre ikke alltid det funker like bra med melkefri sjokolade...
Ja du må nok detDet var jo akkurat det da. Det gjør jeg jo ikke, så jeg får bake selv, en dag jeg har ork
Ååh...snadderKanelsnurrer til heving nå!
Det er jo kjempe godt!!Ja ikke sant, boller med rosiner har jeg aldri skjønt...![]()
Noe mørk sjokolade ala kokesjokolade er uten ja.Hmm.. Kokesjokolade da?