Artig med slike overraskelserBle overraska, for det hadde jeg strengt tatt ikke trodd var i fryseren!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Artig med slike overraskelserBle overraska, for det hadde jeg strengt tatt ikke trodd var i fryseren!![]()
Bare å komme det![]()
Du får lage noen uten neste gangBlir pent nødt til det![]()
Å ja, jeg er heldigDu er heldig mente jeg altsåvil egentlig vekk fra Oslo
ja
![]()
Ikke noe hyggelig at du har det tøftDen nytes og snart er det middagprøver å dytte ved at jeg så nok en graviditet som ble avslørt ... En termin gruppe jeg er medlem av. Så idag tror jeg det er lov med noe søtt
blææ de dumme følelsene mine ...
Det tror jeg påJa, jeg gleder meg veldig til det![]()
Bare boller med rosiner? Nei nei, DET går jo ikkeHar dessverre ingen uten rosiner...![]()
De smakte fortreffeligFristeguri
Ser supergodt ut!
Så lurt, kos dere med bakingHar frista sånn med boller du nå, at jeg tror minsten og jeg baker etter middag![]()
Hvor skal dere da??Spørs om jeg rekker å gå til deg og hjem før vi skal reise asså![]()
Det var akkurat det jeg også saBare boller med rosiner? Nei nei, DET går jo ikke![]()
Jeg skal bake brownies i kveld, riktignok Toro sin daSå lurt, kos dere med baking![]()
Hadde du bodd nærmere så skulle du fått søta![]()
Kanelsnurrer til heving nå!Så lurt, kos dere med baking![]()
Mm boller er best med sjokolade iBare boller med rosiner? Nei nei, DET går jo ikke![]()
Ja ikke sant, boller med rosiner har jeg aldri skjønt...Det var akkurat det jeg også sa![]()
![]()
Men posebrownies er godt det! Og ofte uten melkJeg skal bake brownies i kveld, riktignok Toro sin da![]()
DET er helt sant!! Rykende fersk med en bit melkesjokolade inni! Savn!Mm boller er best med sjokolade i![]()
Å nam, de så gode ut! Bursdagsfeiring snart, blir bakedag her på lørdag