Har et spm ang.bemfola/ovitrelle

Heidi88

Glad i forumet
Kan spør om dette når vi er inne på ultralyd neste uke, men slutter man med bemfola når man skal ta eggløsningssprøyta?:) sikkert dumt spm.men ble så usikker.

Ja. Du skal ta siste Bemfola dagen før du skal ta Ovitrelle. :)

Og så tar du vel noe annet sammen med Bemfola også? Jeg tok Synarela sammen med Bemfola, den skulle jeg slutte med samme morgen som jeg skulle ta Ovitrelle.

Ja. Du skal ta siste Bemfola dagen før du skal ta Ovitrelle. :)

Og så tar du vel noe annet sammen med Bemfola også? Jeg tok Synarela sammen med Bemfola, den skulle jeg slutte med samme morgen som jeg skulle ta Ovitrelle.

Nei, kun bemfola nå frem til orgalutran på tirsdag!:/ og så begge de to til og med kvelden før jeg tar eggløysningssprøyta. Hørtes det lite ut synes du?:/

Nei, kun bemfola nå frem til orgalutran på tirsdag!:/ og så begge de to til og med kvelden før jeg tar eggløysningssprøyta. Hørtes det lite ut synes du?:/

Nei, det er perfekt. Orgalutran gjør samme jobb som synarela. :) Det stemmer fint det, og at du skal slutte med begge før Ovitrelle!

Jeg tok orgalutran og menopur samme dag som ovitrelle. Tok menopur og orgalutran kl 18 og så ovitrelle kl 22.30. Fikk beskjed om å gjøre det sånn når de ringte etter 2.kontrollen. så de var veldig flinke til å forklare og å informere hele tiden :-) Lykke til :-)

Jeg tok begge deler frem til og med samme dag. Puregon og orgalutran om morgenen og ovitrelle om kvelden. Tok i tillegg orgalutran dagen etter... Sikkert individuelt hva man har behov for. :)

Back
Topp